čtvrtek 13. února 2014

Piatnik - hra Digit


Hra Digit Jeníčka nebaví.


A tak potřebuje silnou motivaci - pokud možno nějaké nové DVD s pohádkou.



Některé kartičky mi na něj přijdou (zatím) složité, a tak se mu snažím vybrat něco lehčího.


Třeba písmenka, která zná.



T se mu pěkně povedlo, ale podruhé už nic skládat nechtěl.



Skládal si co chtěl... místo písmene L jednou křížek, podruhé domeček.



...a olizoval dřívka...






Nakonec se mi povedlo přimět ho ještě chvíli k "řízené" činnosti.
Musí dokončit to, co jsem pro něj na ten den naplánovala. Není toho moc, vždy mu to zabere jen pár minut, takže žádné další úlevy.


Za odměnu oblíbená půlka "žížaly"...a nové DVD...
Tentokrát se výběr pohádky nepodařil. Od někoho dostal pohádku s rodinkou Nessovic, ale bohužel tam není na výběr čeština.... Jak to začalo slovensky a nešlo to změnit, tak ho chytl amok a bylo po "legraci"....

3 komentáře:

  1. Hra mi přijde opravdu složitější, ale i tak něco dal dohromady, šikula! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Amelie (hezká přezdívka mimochodem). takže taky PA, ano? :-) I když bývalá. Mně chybí rok a půl, jsem ve druhém ročníku... doufám, že budu dělat, co mě bude bavit. Jinak by život za nic nestál. Zrovna předevčírem jsem jela tramvají a kousek ode mě seděla maminka s autistickým dítětem. Obdivovala jsem ji a obdivuji i tebe, jen by mě zajímalo, kde bereš sílu na každý den. Doufám, že se neptám moc neomaleně... uši jsem si nechala nastřelit :-) když jsem byla malá, chtěli mě naši ušetřit trápení (blbost! dodneška jim to mám za zlé) a nenechali mi píchnout uši... takže jsem si je v šestnácti dost neodborně propíchla sama (samozřejmě hnisalo a následně zarostlo) a teď mám konečně rovnoměrně nastřelené lalůčky a vypadá to, že se i hojí :-) pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník je šikulka ♥♥ a to nevadí amok by chytla i naše Justýnka tohle se mě už také stalo u jedné pohádky a bylo po pohodě :o)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...