pátek 21. února 2014

Jeníčkovy malůvky


Tady zkoušel Jeníček namalovat čuníka a byl naštvaný, že to je strašidlo a néé čuník...ale já jsem čuníka poznala podle ocásku:-)






Siesta s Betkou se mi moc líbí. Fascinuje mě, jak ta zvířata Jendu milují....




A sněhuláci s tučňákem nemají chybu...



Ale "zubaté" sluníčko, kámen či okousaná ryba také nejsou k zahození.
Jsem ráda, když Jeníček maluje.


8 komentářů:

  1. Janicek je velky sikula, obrazky su naozaj uzasne :) Prajem Vam krasny vikend Mira...

    OdpovědětVymazat
  2. Siesta s Betkou i mazlení s Lentilkou je super, krásné fotky! :-) A obrázky? Moc pěkné, čuník rozhodně je k poznání. :) A tučňák, ten se mi líbí moc! :)

    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky s Betkou jsou naprosto úžasný. Ta pohoda a spokojenost z obou stran. A na druhé fotce jak je vidět, že se i Jenda směje. No, nemohla jsem se odtrhnout od těch třech fotek. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Paaani tak ten Jenda sa vyfarbil...krásne prasiatko a to si ešte sťažoval že sa nepodarilo, hmmm...tak asi vie čo chce, len mu to nejde podľa jeho predstav, fakt je jeho kreslenie veľmi dobre. Krásny víkendik prajem celej rodinke.

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů krásně už maluje...:) povedlo se mu to...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Oparvdu parádní obrázky Jeník nakreslil.. a je hezké že se dokáže mazlit se zvířátky, třeba jednou přesedlá i na lidi alespoň někteří by si to zasložili, třeba jeho skvělá maminka :-)) Marcelko hezký víkend tobě i dětem Dita

    OdpovědětVymazat
  7. A mi se líbí okousaná ryba :o)))). Kdo mi ji snědl?
    Opravdu, - sněhuláci, tučňák, kámen, - paráda - to se Jeníčkovi moc povedlo, - i to naštvané sluníčko je kouzelné......
    Je fajn, že Jeníček kreslí, - jde mu to hezky.
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
  8. Náš Lukáš nechtěl nikdy malovat. Najednou začal sám asi v páté třídě a já žasla. Dnes maluje úžasně. Někdy to prostě trvá, než talent vypluje na povrch :-). Obrázky jsou povedené. Přeji krásný víkend celé rodině♥ Věra

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...