úterý 25. února 2014

Řečová výchova - rýmovačky I.


Jeníček je nemocný, má kašel a rýmu, v noci toho moc nenaspíme, takže ho nenutím, aby dělal úkoly, ale raději ho nechávám polehávat u pohádek nebo si hrát s modelínou.
Ukážu vám proto, co jsme dělali minulý týden.


Řečová výchova a rýmovačky Jeníčka moc nebaví.
Chápu to - je to těžké a jsou tam "lidé", ale oceňuji i minimální snahu.


"To je pěkná kočka, má zelená očka...."
.....a Jeníček má správně přiložit kočku a oči... Obrázky jsou zalaminované a na suchý zip, takže manipulace s obrázky je jednoduchá. Tohle už Jeníček zná.





Pár obrázků zvládne a pak už toho má plné zuby...






Ale mně stačí, i když mě jen poslouchá.... a (občas) sleduje obrázky, které mu ukazuji.
I na rozvoj slovní zásoby je to prima.


3 komentáře:

  1. to mě mrzí, že se chřipka nevyhla ani Vám:-/....snad se ho to brzy pustí a konečně se zase trošku vyspíš.....ty obrázky jsou krásný, ale nějak nechápu to kvičení!.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se, - ale rozesmálo mě - " Kdo špatně slyší, má si umýt uši", protože jsem si hned představila, že jen co příjde na návštěvu babička, tak při první příležitosti, kdy babička něco špatně uslyší a zeptá se - "Prosím?" - Jeníček tuhle rýmovačku pohotově použije :o))).Jeníček dělá často dojem, že ho něco nebaví, - ale přesto všechno vnímá a paměť má obdivuhodnou :o)))
    Brzké uzdravení přeje Bára :o))))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že by Jenda přesně věděl, KDY to má použít:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...