úterý 18. února 2014

Povídání o pejskovi a kočičce


Paní z Rané péče nám nedávno půjčila "knihu" O pejskovi a kočičce.


Říkala jsem si, že pro autistu jako stvořené - pěkné obrázky s textem... zvířátka, oblíbená pohádka...
Přišlo mi, že je to moc hezky udělané.




Jenda však byl jiného názoru. Vztekal se poprvé, podruhé i potřetí.





Odmítal se na obrázky dívat, odmítal mě poslouchat, zacpával si uši a knížku zahazoval na zem.



Tak s tímto jsem neuspěla.


Knížku jsem ve středu vrátila paní z Rané péče a Jendovi se (Bůh ví proč) ulevilo.



Vybral si DVD s pohádkou O pejskovi a kočičce a spokojeně se díval na televizi...




A to jinak má obrázky moc rád....


Někdy ani já neodhadnu, co se mu bude líbit a co ne.

4 komentáře:

  1. Tuhle knihu mám doma, i když starší vydání s Čapkovými ilustracemi. Třeba se mu právě nelíbila ta kniha jak byla vytištěná, nebo ty ilustrace. Některé knihy jsou upravené tak, že odradí víc než ten text. Já třeba nesnáším knihy v lesklém přebalu.

    OdpovědětVymazat
  2. Napadlo mě, že mu nevadila samotná kniha, jako spíš způsob, jakým to bylo děláno - například rámečky kolem textu, na to asi není zvyklý. Všechno, na co není zvyklý, ho asi stresuje a co horší, neumí to vysvětlit.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle kapitola o mytí podlahy má v sobě takovou záhadu:
    Aby se po mytí usušili, tak pejsek pověsil kočičku na šňůru a ona slezla a pověsila pejska. A tak tam oba viseli...
    No, od dětství mi to nejde z hlavy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Možná mu prostě vadilo médium - něco na knížce, když DVD s týmž obsahem "skousl". Sám to mám podobně, ale obráceně - když v televizi běží přepis něčeho, co vzniklo jako knížka, nebo vůbec něco, k čemu existuje knížka (Sanitka, Ulice apod.), radši si přečtu tu knížku. A když není knížka, pomůžou "výcucy" z TV časopisů nebo z webů televizí. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...