čtvrtek 2. prosince 2010

Dovádění s Betynkou na zahradě....

V posledních dnech odmítá Jenda domácí řízenou činnost. Nechce dělat strukturované úkoly, nechce si modelovat, malovat, číst ap..... A nebo ho to baví pár vteřin. A hračky? Ty ho nebaví již delší dobu.

A tak se nám daří k mé nelibosti (nesnáším zimu) chodit ven asi 3x - 4x za den. Jenom 3x  denně oblékat vzpouzející se dítko (a sebe)... kvůli pár minutám.... Hmmm....
Kdyby se mi chtělo tak, jak se mi nechce....
Ale ta dětská a psí radost je mi nádhernou odměnou....

Dovádění s Betynkou měl ...a má.... Jeník moc rád... To je asi jediná "zábava", která ho baví delší dobu.
A tak chodíme několikrát za den na zahradu.... Betynka se také obléká - dostává slušivý psí obleček....
Jeníček jí hází míček nebo látkovou panenku a je spokojený.

Betynka mu ho zase nosí a panáčkuje ....
A já mezitím odhrnuji sníh a z dálky na ně dohlížím...

Nezasahuji jim do hry, pokud to není nezbytně nutné...

Jen když Betynka náhodou Jeníčka neposlouchá, tak ji motivuji piškotem, který mám nachystaný v kapse u kabátu....
A někdy musím zvednout míček já... Jsou chvilky, kdy se Jenda bojí sáhnout na sníh. Volá: "Níh je zlej, níh tudí (sníh studí), a pak proháním Betynku po zahradě já....
A v duchu doufám, že budou večer tak unavení, že budou brzy oba sladce spát.... :-)

3 komentáře:

  1. nádherné fotky,dítě i pejsek jsou kouzelní:)

    OdpovědětVymazat
  2. je to radost vidět Jeníčka, jak si spokojeně hraje s pejskem. A ta zimní kombinéza mu moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Amelie,tak ráda čtu,že alespoň na této frontě je trochu líp.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...