pátek 17. prosince 2010

Mozaika

Koupila jsem Jeníčkovi na vánoce mozaiku. Říkáte si, že jsem se asi o týden spletla, když na fotkách si s ní už hraje? Ne, nespletla. :-)

 Ale protože už jsme pár dní kvůli jeho kašli nebyli venku, potřebovala jsem ho nějak zabavit. Jenda je hyperaktivní a potřebuje stále "něco dělat".... a tak jsem ji zase ze skříně vytáhla.

První pokus moc úšpěšný nebyl. Jendu to nebavilo. A dnes proběhl pokus č. 2....
Šárinka si začala hrát a Jenda se na chvilku přidal....

Říkala mu: "Jeníčku, podej mi hříbeček jako sluníčko (žlutý)...

....a pak jako třešinka, po chvíli "nebíčkové" a "travičkové"...jak říká Jeníček...
Barvy pozná podle "názvu" - tak, jak mu to říkáme: "žlutá jako sluníčko, černá jako krtek, bílá jako sníh".... Ale jaká je žlutá, červená, zelená...to zatím neví.


Pár minut ho to bavilo a nadšeně Šárce pomáhal. Po chvilce ho to však přestalo bavit a dožadoval se odchodu Šárky do pokoje...

Ta se ale nedala a obrázek dodělala....

Je zajímavé pozorovat, jak se holky vracejí do svého raného dětství....
Ano, jako malé holčičky měly také mozaiku, pak se to rozdalo, odneslo do Dětského centra nebo poztrácelo a byly zase jiné hračky....

A teď se holky k mnohým hračkám s Jeníčkem zase vracejí a je vidět, jak je to baví....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...