pondělí 6. prosince 2010

Kolik "pejsků" se vleze do jedné boudičky?

Jeníček zbožňuje naši fenku Betynku. Kdysi jsme ji pořizovali Elišce - na doporučení psychologa a vzhledem k její diagnoze ADHD.

Kvůli Betynce byl ochoten Jeník jako miminko lézt.... Proč by lezl k mamince, když mohl lézt do psí boudy? :-)
A tahle vášeň ho neopustila....

Hází Betynce hračky, piškoty, psí pamlsky, granule... a běda, když ho Betynka neposlouchá a neskáče tak, jak on "píská"... To je potom řevu .....

Kolikrát se Jeníček usadí u TV u své oblíbené pohádky...přehodí si deku přes kolínka a Betynka se schoulí na zem  do rohu deky.... nebo spolu sedí na gauči.... Jenda řekne "HOP" a Betynka se uvelebí vedle něj....
100x za den ji Jeník vysype z boudičky.... nebo ji zasype v boudě hračkama a ona si to většinou nechává líbit.

Když vidím, že už toho má Betynka plné zuby a začíná (většinou k večeru) vrčet, tak ji zavírám do koupelny - má tam svůj pelíšek, hračky, vodu a hlavně KLID... a je spokojená....
Nějaký čas Jenda řval, když jsem ji tam zavřela, že tam "nepatřííí" a ted, když začne Betka vrčet, tak říká: "Zavži Betku koupelny" (bez toho "DO" - předložky zatím neříká....)

Někdy si z legrace stěžuji, že ten pes chodí k holiči častěji než já...Betka jde tak 4x do roka, já se tam dostanu s bídou 2x....a že to není "žádná spravedlnost", když pes utratí za holiče několikrát víc než já, ale přesto jsem moc ráda, že ji máme.... Je to takový náš chlupatý mazlíček.
Nějak si nedovedu představit, co by Jenda celý den (kromě nepořádku) dělal, kdybysme ji neměli....

3 komentáře:

  1. Ahoj Amélie. Už jsem psala ale zmizelo to. Asi blbý dotaz, ale opravdu stále přemýšlím, jak dokážeš při svém synkovi ještě normálně fungovat a žít. Nemyslím to nijak, zle chraň pán Bůh, ale tohle přece není schopná lidská psychika ustát. Velmi tě obdivuji, ani nevíš jak moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi to bude znít jako klišé, ale zvládám to jen díky své víře v Boha. On jediný mi dává sílu a je mi oporou. Bohužel manžel útěchu a oporu poskytovat neumí. A pak díky knihám.... Denně pár řádků, když děti usnou = to je můj relax...A také díky povzbuzujícím slovům svých čtenářů (čtenářek)...

    OdpovědětVymazat
  3. Kam chceš poslat perníčky??Je fajn, že se Jeník zabaví s pejskem..ale Vašík má naši Tesinku také rád...třeba je to tou komunikací..pes nemluví..a tak dítě nemá problém rozumět..co já ví?

    Dva divoši

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...