středa 1. prosince 2010

Světýlka a svíčky....

Jeníček má rád světýlka a v poslední době se mu líbí i svíčky....

Světlo má rád...už jako malé miminko se raději díval do světla než na maminku.... Pamatuji se, jak jsem ho vozila v košíku v obýváku, aby neřval... a on se otáčel za světlem.
I ted, když je ve stresu, tak lítá po bytě a rozsvěcí světla v každé místnosti...
Svíčka s námi "chodí" i na procházku. :-)
Když konečně najdu něco, co ho zaujme, hodlám toho hned náležitě využít....

Často si prozpěvuje: "víčka pí, víčka píííí" (svíčka spí).... Nevím, kde k tomu přišel, ale tato hláška se už líbí i holkám....  Kolikrát běhám po zahradě s Jendou a volám "svíčka spí, svíčka spííí" a Jenda má radost... Jeho radost je i mou radostí.
Nezasvěcený člověk jdoucí okolo si asi myslí, že jsme blázni, ale to nevadí... :-)


A protože se svíčky Jeníčkovi líbí, tak jsem posbírala po domě "kdejaké zbytky" a dala jsem mu je do misky... Chvilku si je staví do řady, pak je chce naskládat do malého svícínku a zapálit...snaží se je sfouknout a už se mu to občas podaří...
 Já se jen bojím, aby mu nechytly vlásky - naklání se nad svíčku moc a nenechá si vysvětlit, že musí foukat "z dálky"...

Po pár minutkách začíná svíčky ničit, lámat a okusovat, a tak je zase na pár dní schovávám.... Ty budou jen za odměnu... :-)
Poslední fotka je trošku nesourodá - Jenda přišel zmrzlý z procházky, tak jsem mu nechala svetr a holky byly po koupání, tudíž má Elinka mokré vlasy a Šárka na sobě pyžamo... Jenže vyfotit 3 dítka zaráz  se mi málokdy podaří... Ale chtěla jsem vám ty své 3 andělíčky ukázat pohromadě...

Závěrem vám všem přejeme nádherný advent plný lásky, tolerance, klidu a pohody v duši....

3 komentáře:

  1. Krásné fotečky spokojených dítek :-) Marci krásný advent i Vám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No super,ted bude svíček a světýlek všude dost,tak ať si jich hezky Jeníček užije...Fotka moc hezká:-)Krásní andílci:-)

    OdpovědětVymazat
  3. spí si svíce na svícnu
    nemajíce peřinu
    spí a čeká na plamínek
    zapálený hlavou sirek

    I já se rád dívám do plamene svíčky. To asi každý. Máme to v sobě zakódováno snad už od pračlověka. Plamen značí teplo, jídlo a bezpečí. Tedy pokud je dobře zvládnut a pod dohledem. Někdy je lepší, když "víčka pí".

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...