středa 15. prosince 2010

Pracovní úterý....a spolupráce se Šárkou...

Jeníček má 2 dny kašel a teplotu, a tak nemůžeme ven.
Bohužel ani horečka nad 38 st. Celsia není důvodem k častějšímu ani delšímu spánku....
Tedy u mě by byla...já bych spala jako miminko a nikdo by mě nemusel přemlouvat.... :-)

Ale ten den je pak tááák dlouhýýý.
Naštěstí včera Jendu "úkoly" bavily....
Většinou má dny, že mi všechno bojkotuje nebo se vším hází, ale včera z nich měl nááhodou radost....

A odměna samozřejmě nesměla chybět. Bez odměny Jeníček "nefunguje"....
Nejraději má hru "Ťuky Ťuk" - a tak zatlouká různé tvary a hřebíčky....


Přiřadit obrazce podle tvaru a barvy...to už bylo horší, ale společnými silami  jsme to zvládli...
Jen nesmím mluvit "rozkazovacím" způsobem, to Jeníček vysloveně nesnáší, to se okamžitě zasekne a je KONEC. Se vším.
Místo "Dej to sem" musím říct třeba...."Kam to kolečko asi patří? "... ap.


Přišly na řadu i "Klacíky"...ještě nedávno je Jenda rozlamoval, a tak jsem je musela schovat do skříně...
Včera nám přišly vhod....


Puzzle ze 4 kousků je pro Jendu zatím záhadou, ale s pomocí Šárky se snažil....
Nenápadně se snažím alespoň pár minutek denně holky zapojit do interakce s Jeníkem....
Někdy se to povede, jindy ne, ale hlavně to "nelámeme přes koleno"... Musí to být dobrovolné a v klidu.
Obě "strany" musí mít z činnosti radost..a pochvala samozřejmě nesmí chybět...

Vkládání tvarů je Jendova oblíbená činnost, takže tady úkol splnil sám...huráááá....

A samozřejmě jsem mu nesměla sebrat dudlík, protože jinak by bylo okamžitě po hře...

3 komentáře:

  1. Tak koukám, že máš taky maroda:-( Přeju, ať je Jeníkovi brzy dobře!
    Úkoly mu šly při teplotě nádherně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pěkné koukat se na fotky kde je Jeník dobře naladěný..

    Dva divoši

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulka Jeníček, pěkně Vám to jde.:-)Taky máme největší problém s chutí do jakékoliv činnosti. Držím palce a brzo se uzdravte.:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...