neděle 19. prosince 2010

Modelujeme....

Není moc věcí, které by Jendu zaujaly (kromě televize a oblíbených pohádek stále dokola).
Jediné, co ho chvilku bavilo, byl sliz.

S tím mám ale trošku problém já - Jenda měl sliz na kalhotech, na tričku, ve vlasech, na ponožkách...Nedá si vysvětlit, že se to na oblečení nedává.... Sundat to z oblečení moc nejde a když to vyperu, tak to ztvrdne a Jenda to pak nechce nosit....a ani se mu nedivím... A abych oblečení vyhazovala, na to nemám....
Takhle jsme zničili několik mikin, ponožek a tepláků.
Navíc sliz došel a nebyl k sehnání, zkoušeli jsme tedy "pomalu a nenápadně" přejít k modelíně. Nebo spíš se k ní vrátit.

Kdysi dávno na jaře ho modelování bavilo, pak ho to na pár měsíců pustilo a ted se zdá, že se k modelování úspěšně vracíme.
Hurááá, alespoň nějaká činnost, která ho baví.
Tentokrát zapojujeme oblíbené postavičky...zrovna teď letí Pat a Mat.... 100 x za den,  7 dní v týdnu a pořád dokola....

A tak jsem koupila novou modelínu, vyndala jsem váleček a vykrajovátka po holkách....a modelujeme Pata a Mata. Po pár dnech se nám podařilo přidat i zvířátka...pejska, vlka, motýlka, žížalu,  ptáčka aj.

Na internetu jsem objednala písmenka a čísla, tak doufám, že brzy dorazí. Protože Jenda "zájmy" rychle střídá, tak aby ho to do té doby nepřestalo bavit...
Pokud jsme doma jen sami dva a nic ho neruší, tak u toho pár minut vydrží....

1 komentář:

  1. No to je páráda jak Jeníček krásně vykrajuje. Super a držím palce, ať Jendu chuť do modelování drží co nejdéle.-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...