neděle 5. prosince 2010

Jeníčkův kamarád ....

Je to asi týden, co nás navštívila slečna s rotvajlerem. Ještě stále mě udivuje, že je někdo ochotný věnovat svůj volný čas cizímu dítěti, dítěti s handicapem. A jsem strašně ráda, že jsme tuhle možnost dostali.
Na druhou "hodinku" canisterapie s rotvajlerem se Jeníček moc těšil.


Chvilku se Jeník bál, seděl na svém křesílku a jen jedním očkem se na Olouška díval...a pak se zase pohledem vracel ke své oblíbené pohádce....
A tak jsem granule psovi házela já.

Po chvilce se rozkoukal a pak už byl ve svém "živlu"...

Házel pejskovi granule, piškoty, hračky, míček, vodil ho po obýváku na vodítku, díval se, jak pejsek pije z misky vodu.... a byl šťastný.... Dokonce dával pejskovi na záda malou pánvičku (hračku) a chechtal se, když sebou pejsek škubal, aby pánvičku sundal....


.... Potom dával pejskovi na ocásek gumičku, tahal ho za ocásek a pak se nechal po obýváku "vozit" - sedl si na zem .... "cvičitelka" na pejska zavolala.... a pejsem táhnul Jendu po zemi....

Ten úsměv Jeníčka je tak nezapomenutelný, kouzelný....a nááádherný.

Jenda moc často radost neprojevuje, ale když ano, tak to stojí za to....
Jsem moc ráda, že má Jenda  zvířátka rád.... a že ho aspoň něco chvilku baví....

5 komentářů:

  1. Marci..to je paráda...našli jste něco s velkým N...a Jeník je šťastný...moc vám to přeji...ty kouzelné chvíle pohody a radosti.

    Dva divoši

    OdpovědětVymazat
  2. ..je vidět jak září :-) super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní, Jeník s pejsanem jsou pěkná dvojka :-))

    Markéta s Beatkou

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera. A ten pesan je úžasnej. Jak něco tak velkýho, může mít takovou trpělivost a skvělou povahu? A Jenda se tak nádherně směje - je vidět, že je opravdu šťastný!

    OdpovědětVymazat
  5. Hodlám kvůli dítku pořídit labradora, jsem zvědavá na výsledky :-) Amélie držím palce...Esssi z Rodina.cz..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...