pátek 28. ledna 2011

Antibiotika

Noc nebyla příliš veselá.

 Ale rozhodně byla lepší než ta minulá.

Manžel se odstěhoval do pracovny, a tak jsem měla klid na "práci" ošetřovatelky a zdravotní sestry.... :-)
Vybavena Diazepamem jsem se cítila jistější.
Po načtení článků na internetu jsem na 90 procent přesvědčená, že minulou noc to byly "jen" febrilní křeče.
Asi nic moc, ale pořád lepší než epilepsie....


Jenda v noci sice blouznil z horečky, měl přes 40 st., dost kašlal, a tudíž jsem skoro nespala, ale zvládli jsme to.
Přes den se uvelebil s Betynkou u televize. Měl 39,9, a tak ho nožičky moc neposlouchají.
Betka okupovala křeslo, Jenda gauč...
Člověk si ani nemá kam sednout. :-)
Dnes odpoledne nás navštívila paní doktorka.
Poslechla Jeníka (sedícího na svém křesílku u televize), zkontrolovala píchlé ouško...a předepsala antibiotika.
Jsem jí vděčná, že jsme se nemuseli vláčet do čekárny plné prskajících pacientů.

Ted andělíček spí.

Nechala jsem ho spícího v mé posteli - na dohled Elišce.... a sjela jsem autem do lékárny pro antibiotika a pro další lahvičky plné sirupů, vitamínů a nosních kapek.
Zásoby musí být. :-)
Sice teplota stále leze přes 39...ale pevně doufám, že už se to začne obracet k lepšímu....
Těším se, až vám brzy napíšu, že provedl nějakou lumpárnu, tohle psaní o nemocech mě "ničí"....

5 komentářů:

  1. Milá Amélia, už dlhšiu dobu sledujem Váš blog a i keď som už vekom staršia, moje deti sú dospelé a mám dve vnúčatká, veľmi ma oslovuje, ako sa boríte so životom. Jeníček je prekrásny chlapček,má šťastie na milujúcu rodinu, obetavú maminku a sestričky. Viem, aký strach teraz v jeho chorobe prežívate a tak Vám želám mnoho sily a Jeníčkovi skoré uzdravenie. Ste vzácna žena.
    Lena z Bratislavy

    OdpovědětVymazat
  2. Mila marci,
    Atb brzy zaberou a bude to v pohode.
    Je klido mozne, ze febrilni krece mel. Ja totiz nemam moc dobre zkusenosti s usnim teplomerem. Zalezi, jak ho das daleko, jakym smerem atp. Kolikrat merim 4 x po sobe a z 35.6st.je v mziku 39.5 .... ale tim netvrdim, zes ho spatne zmerila :-))))Proste verim a moc Vam preji, ze uz bude lepe.Pa a drzte se.Lucie

    OdpovědětVymazat
  3. Leno z Bratislavy, děkuji za krásný komentář a za pohlazení duše. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marci,

    já taky tipuji spíše febrilky, ale s neurologem to skonzultuj. Já se s febrilkami vždy setkala právě u případů, kdy teplota rychle a hodně klesla, ale tělíčko vůbec nebylo OK. U Beatky při srážení teploty ji to právě takhle skáče a je to horší, než když ji nechám horečkovat.

    Jeníkovi přejeme brzské uzdravení.

    Markéta a Beatka

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie,to je mi líto,že Jeníkovi není dobře.Přeji mu brzké zotavení!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...