čtvrtek 6. ledna 2011

Hvězdička na tyči

Včera se nám po několika dnech (nebo už týdnech?) podařilo vyjít v klidu a bez řevu na procházku....
A to díky hvězdičce na tyčce.

Udělala ji Šárinka. Sama od sebe, nikdo jí to neříkal ani neporadil.
Nemám báječné děti? :-)

Jenda si spokojeně vykračoval s míčkem a s tyčkou v ruce..

U každé lampy zapíchl tyčku do sněhu. A po mně chtěl, abych ji zase vyndala.
Prima hra.
A tak jsme si běhali od lampy k lampě.

Ušli jsme asi 200 metrů.
Na konci ulice bydlí moc milý a hovorný pán.

Nevím, jak to dělá, ale nejen v létě, ale i v zimě tráví svůj volný čas na zahradě. Je v důchodě. Někdy mám pocit, že na zahradě tráví celé dny.

A ten pán neví, že na Jeníka se nesmí mluvit.
Jen se zeptal, co si to Jeníček nese....

...a bylo zle....
Jendovi se podlomily nohy....
...válel se po zemi a plakal....

...zalézal pod kočárek a nechtěl pokračovat v cestě....

Chvilku to vypadalo, že budeme muset jít domů, ale vidina hranolek byla lákavější....

A  ted zase nevím...upozornit nebo neupozornit lidi venku, aby na Jeníka nemluvili a nesahali na něj?
Nebo mám Jendu nechat, aby si zvykal a  aby se "otrkal"???

10 komentářů:

  1. Výborný nápad s hvězdičkou :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš báječné děti s báječnými nápady, hvězdička je super:-)
    Já lidi na potkání neupozorňuji, ale myslím si, že když pána potkáváte často a je milý, hovorný, tak by asi stálo zato ho upozornit a vysvětlit mu proč to Jeníkovi vadí...

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si to samé, určitě by stálo za to upozornit lidi, které venku potkáváte často, že nemají na Jeníčka mluvit. A hvězdička je super. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás je problém opačný-já mladou od lidí musím odtrhávat,zakazovat aby mluvila s cizími.Ale ven si taky vždycky něco bere-klacíček,plyšáka,autíčko,volant-prostě něco musí v ruce mít.A hvězdička je moc hezká,líbila by se jí.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych se asi pokusila domluvit s pánem, aby třeba jen Jeníkovi zamával a postupně třeba řekl "ahoj Jeníčku"...třeba by si Jeník zvykl postupně a pak by mu nevadilo, kdyby s Vámi pán mluvil... Hvězdička je moc hezká...B

    OdpovědětVymazat
  6. Mila Amelie.
    Velice pred Vami i Vasimi detmi smekam a Vas se vsi uctou obdivuji.
    Mame doma svitici tycinky (zacnou svitit diky chemicke reakci kdyz se nalomi), rada Vam je poslu, treba Jenickovi udelaji radost a zprijemni prochazky...
    Jestli tedy souhlasite, poslete me Vasi adresu na mail: Zuzana.safarcik@seznam.cz
    Drzim Vam palce, at mate kazdy den duvod se usmivat.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Hvězdička je moc prima nápad, Šárka je šikula. Jeník, chudák, trpěl a pánovi to možná taky bylo líto, že to způsobil.
    Přikláním se k názoru holek, říct mu to, protože ho potkáváte často a protože je milý :o)

    OdpovědětVymazat
  8. HVĚZDIČKA SUPROVÁ,TA BY SE JUSTY LÍBILA,MÁ RÁDA TYČKY:-)PÁNOVI BYCH TO MOŽNÁ ŘEKLA,KDYŽ JE MILÝ,ALE JINAK LIDEM ASI NE,MÁLO KDO TO CHÁPE A ZASE MĚ TO VYSVĚTLOVANÍ DĚSNĚ VYSILUJE:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Podpis pod všemi, pokud je to pán, který je vstřícný a vyslechne tě - je to přímo výzva.
    Jinak mám problém co Slzička, Kubík mi odmala chodí s cizími lidmi, stačí že paní má blýskavou brož...a bojím se dne, kdy mu někdo řekne "A dej mi peněženku" Vždyť ho učím poslouchat...
    MARCI, A JAK JSI DOCÍLILA, ŽE MÁ JENDA BUNDU A BOTKY A RUKAVICE????????

    OdpovědětVymazat
  10. Bundu a rukavice?? Pomalinku, postupně, trpělivě a hlavně v klidu..s neustálým zkoušením a opakováním...Jenda je chytrý a většinou to časem pochopí. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...