pondělí 24. ledna 2011

Marod číslo 2

Třetí den vysokých horeček Šárky mi dává zabrat, ale pořád to ještě ušlo....

Dnes jsem cítila, že "něco" visí ve vzduchu.
Jenda byl extrémně uřvaný, občas polehával, což u  něj není zvykem....
A tak jsme dnes ani nešli ven.

Když jsme se ho s Eliškou snažily k večeru "násilím" změřit, povedlo se nám to asi až na pátý pokus.
A to máme nový ušní teploměr, kterým to trvá jen pár vteřin...

Jenda nám utíkal, lezl pod stůl, mlátil mě a svíjel se po zemi nebo po křesle....

Že by chtěla chřipka zaútočit i na něj? Teploměr ukazoval 38,3.
Po boji s užitím sirupu na teplotu snad konečně po 22:30 h. usnul....
Zvláštní, že ani při teplotě nemá "potřebu" víc spát...

3 komentáře:

  1. To mě mrzí. Já pravidelně chytám všechny nemoci od dětí (abych o něco nepřišla), takže polomrtvá dělám v noci zábaly, rvu do nich prášky atd. Je to ta nejhorší varianta, když jsme prostě nemocní všichni!

    OdpovědětVymazat
  2. Přejeme ať se brzo uzdravíte,Šárince už je určitě lépe a Jeníčkovi bude brzy také...držíme palce...

    OdpovědětVymazat
  3. No koukám, že si to taky umíš užít... myslím na tebe ať to zvládneš. A chřipka ať se brzy umoudří.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...