pondělí 31. ledna 2011

Samé dobré zprávy

Dobrá zpráva číslo jedna:
Jeníček je konečně po 7 dnech bez teploty. Sice ho zlobí ošklivá rýma a kašel, ale s tím už si poradíme.


Dobrá zpráva číslo dva:
Mám stráášně šikovné dcerušky. :-)
Elinka má v 7. třídě jednu dvojku z matematiky:

a Šárinka má v páté třídě 3 dvojky....

A dobrá zpráva číslo tři: Mám radost ze života... :-)

Krásné pohodové odpoledne, jako mám já, přeji vám všem....

9 komentářů:

  1. Máš mooc šikovné holky! A mám radost, že je Jeníčkovi lépe!

    OdpovědětVymazat
  2. Super, krásne, krásne a úžasné! Prajem viac takých pozitívne ladených dní :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je moc prima, že je u vás už lépe. A holky jsou opravdu šikovné, tak ať se vás ta radost drží...
    Markéta T.

    OdpovědětVymazat
  4. Hoky jsou opravdu šikulky. Mám radost s tebou a velikou. Doufám, že nám to vydrží. Více takových dní!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jana a Šíša1. února 2011 v 8:22

    Hned mam lepsi naladu i ja.:-) Sikulky jste vsichni.

    OdpovědětVymazat
  6. Elišce i Šárce gratulace ke krásnému vysvědčení.
    A je moc dobře, že je Jeníčkovi lépe.

    OdpovědětVymazat
  7. Samé dobré zprávy! Holky jsou jedničky s jedničkama!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu jsou holky šikovné, děti v jejich věku mají spíš hlavu na něco jiného - viz má neteř:-))
    Jenda vypadá moc spokojeně a já slibuju, že prasátka dorazí tento týden!!! ten problém s poštou mě mrzí, ale to napravíme!!!
    Magda
    A Tvá radost - naše radost. usmívej se nám:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...