pondělí 24. ledna 2011

Jeníček a zvířátka

Jsem unavená, spala bych a den zdaleka nekončí.

 Šárka má po Brufenu 39,8...neudrží se na nohách... Asi k nám zavítala chřipka.

Už 3 dny má Šárinka vysoké horečky -  nosím jí jídlo, pití, léky i CD přímo do postele.

Dva dny mě chudák volala a někdy jsem ji delší čas neslyšela...přes zapnutou televizi nebo Jendův řev...až dnes ráno mě napadlo jí dát mobil k posteli a ted mě prozvání, když něco potřebuje... :-)


V takových chvílích je mi líto, že manžel "nefunguje".
Nedojde jí změřit telotu, nedonese jí čaj... Že by se jí věnoval? Ani minutku za celé 3 dny.
Vím, dnes nemám moc veselé myšlenky....

Ale snad bude brzy líp... Doufám, že to nechytí někdo další.


A do toho Jenda... Vlastně nevím, kam skočit dřív.


A to mi večer manžel vynadal, že jsem "neschopnáááá", protože jsem odmítla jet ráno s Jeníkem do školky. Venku přes noc napadlo 10 cm sněhu a odmítám jet se řvoucím dítětem v zádech  po sněhu....
Za tu 3/4 hodinku ve školce přece ten stres nestojí. Jo, kdyby ho tam vzal tatínek, to by byla jiná...Byl by v 8:40 h. zpátky a mohl jet do práce o něco později.
Nemám ráda slůvko "kdyby"....

 A nechat doma dítě se 40 horečkama?
To jsem přece taky nemohla.

Nejsem blázen, ne?  Tak jsme zůstali v klidu doma. :-)

Když potřebuji zabavit Jeníka, půjčím si z pokojíčku Elišky křečka....

To je  pro něj ta nejlepší zábava....


Jenda si ho prohlíží....

Dává mu kukuřičnou křupku....
....strká mu do klece prstíky....
Volá na něj.... tak, jak to slyší ode mě...

A směje se u toho....zplna hrdla... :-)

Zakrývá klec nebo Betynku kapesníkem....

No zkrátka parádní, uklidňující pohled....
To je ten nejlepší relax na moji unavenou dušičku....

Šťastné dítě....a jeho zvířátka....

6 komentářů:

  1. Je hezké koukat na fotky Jeníčka spolu s křečkem a Betynkou. Sárinka si zvířátek zatím nějak moc nevšímá a myslím, že je to velká škoda. Šárce přejeme brzké uzdravení a hlavně ať to nechytnete taky. Nevím, jak je to u vás doma, chlapi jsou někdy opravdu divní a když mají, nepomohou. Většinou je to ani nenapadne, o vše se musí polopatě říct. Taky bych nikam nejela, nedělej si výčitky.

    OdpovědětVymazat
  2. No, někdy jsou vztahy napjatější. Stává se to. Chce to klid, chřipka odezní, sníh sleze a sluníčko bude zase svítit :o) Krásné a pohodové dny !

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci,
    vetsina tatinku, co znam, jsou na baterie, ktere jsou jeste dosti vybite ci maji po zarucni lhute :-)))) Jen kdyz navstivi rymicka je !!
    Sarce preji, at je brzy fit. Hlavne at neomarodis Ty ....Nadopujte se medem a vitaminem C.
    Jeste ze mate doma zverinec. Jenik je zlaticko a dela velike pokroky.
    Preji Vam doma brzskou pohodu. Ahoj Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Jeník a křeček vypadají jako velcí kámoši!
    Šárce přeji co nejrychlejší uzdravení. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Šárke prajeme skoré uzdravenie. chrípka vie byť mrcha, snáď to veľmi rýchlo prejde...
    a pozorovať čo len na fotkách Jendu so zvieratkami je úplne úžasné! Je zvláštne, že tieto detičky si asi lepšie rozumejú so zvieratkami ako s ľuďmi. Aj Niki si má svojim mlčaním "čo povedať" s koníkom, keď chodievame v lete na hippoterapiu. Ale aj so susedovým psíkom napríklad. Je to super. Občas uvažujem obstarať nejaké zvieratko aj domov. Len ma ešte nenapadla žiadna prijateľná možnosť....

    OdpovědětVymazat
  6. máš pravdu za ty nervy to nestálo a vida i v tom chaosu se Jeník dokázal usmívat a to je dobře,koukala a četla jsem taky jaký jste šikulové s úkolama,super

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...