středa 12. ledna 2011

Brouci a modelína

Jeníček si neumí hrát sám.
Vlastně bych řekla, že tohle mu jde "čím dál tím hůř..."

Nejraději by trávil čas sledováním pohádek v televizi.
A tak stále vymýšlím, co bysme mohli dělat. V létě budeme víc venku, na zahradě, na procházkách, ale ted v zimě je to horší.
Sem tam něco vymyslím, ale Jenda je tvrdohlavý a pokud řekne NE, tak to znamená NE. A přes to nejede vlak. :-)

Má rád brouky, housenky, pavouky a v poslední době "přesedlal" ze slizu na modelínu.
A tak jsem to spojila - modelínu s brouky.... a dělali jsme OTISKY.

Světě div se, Jendu to zaujalo a bavilo ho to docela dlouho.

Dělali jsme otisky, dávali jsme zvířátka do řady a pak jim Jeníček nožíkem krájel z modelíny postýlky....
Nezbytní dudlíčci samozřejmě nesměly chybět.

Také ho baví  magnetická stavebnice...líbí se mu, jak se magnet VŽDY přicucne na tyčku, dělám mu hvězdičky, kolečka, stožáry, trojúhelníčky, čtverečky ap.

Tuhle stavebnici nám půjčila paní z rané péče a protože brzy přijede a stavebnici si odveze, budu ji muset někde sehnat.
Při všech těchto činnostech MUSÍ zůstat televize zapnutá.

Kdybych ji vypla (což jsem několikrát nenápadně zkusila), tak je po hře a Jenda začne ječet.

I když televizi nesleduje a je chvilku zabraný do hry, tak TV musí běžet.... Nevím, jak to dělá, ale pořád ji má "pod dohledem".


9 komentářů:

  1. No ty kráso, doma roztrhnu balík a přibalím stavebnici!!!!!!!! chacha, Marci, mám pdoobnou doma, tak to zksu, Kubu to nebere. Je to taky magnetická. A ještě přihodím hmyzáky. Otisky jsou super a Ty máš chytrou mozkovnu:-) Zksuím zadumat nad nápady...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Pardon za překlepy, vždy píšu rychle a ztřeštěně. magda

    OdpovědětVymazat
  3. Amélie ty jsi prostě skvělá. Vždycky přijdeš na nějaký fígl. Obdivuju tě.

    OdpovědětVymazat
  4. Jste sikulove! Jenda si krasne hraje.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. jo tuhle stavebnici Štěpa taky oddaně miluje, bohužel máme jen pár kousků, je nechutně drahá :-( Dáša a spol.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle stavebnici taky máme. Dřív si s ní Jára hodně hrál. Při hře vypadá Jenda moc spokojeně:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Maminka je šikulka, že vie zakaždým vymyslieť niečo chytľavé :) Chce to určite veľa fantázie a trpezlivosti. Ale moc obdivujem aj to ako krásne sa Janík chytí a hra ho očividne moc baví.
    Niki sa vie zase sám zahrať krásne, ale jeho spôsob hry je väčšinou donekonečna strkať všetko do úst, olizovať ohrýzať :(

    OdpovědětVymazat
  8. Amely kašli na Tv nerieš :) náš V. bol na tom rovnako vo veku Jeníka bežala non-stop niektoré dni som vkuse len prepínala reklamy. a teraz sa dokáže slušne zabaviť a tv nepotrebuje :) prešiel síce na net, ale je to zvládnutelné dosť sa tým aj učí. boli dni kedy aj 4h denne bol na PC mna boleli záda lebo on si to sám nevie púštať nešlo ho odkloniť tak sme dostali notas a pozeráme v posteli :) lepšie ako ke´d tu bezcielne lietal hore-dole. mne sa pri nom osvedčilo vôbec neriešiť pretože jeho všetky tieto jeho obsedantné záujmy časom prechádzajú mení ich za iné. Je krásne vidieť Jeníka spokojného mám radosť a moc vám to prajem!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníček vypadá opravdu spokojeně, když si hraje. :-)

    Marci, když vidím ty brouky, našla jsem doma něco podobného, s čím si nikdo nehrál, už jsem si teda myslela, že jsem to vyhodila. Pošli mi prosím na mail m.potschova@gmail.com vaši adresu, díky moc. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...