pondělí 17. ledna 2011

Nejkrásnější slova na světě

Je to asi 14 dní, kdy Jeníček zvracel a bylo mu špatně.
Bojovali jsme celý den s lavůrkem, špinavým oblečením a návaly na zvracení.
A ten den jsem slyšela ta nejkrásnější slovíčka ....

Můj syn, který na mě volává: "Maminko zlá, hnusná, di pič..."

"Ticho, nemluv....."
"Nežíkej nic (neříkej), Jeník bojí žíkání...."
nebo:

"Maminka je zlá, maminka mně nelíbí..."

Můj syn, který mě nikdy neobjal a který mě odstrkuje, když ho chci obejmout nebo mu dát pusinku....
Můj syn mi při ukládání do postýlky, řekl:
" NECHOĎ NIKAM..."


Po uložení do postýlky mu každý večer nechávám rozsvícené světlo, protože se bojí tmy, pouštím natahovací hračku (pravidelný rituál) a na kazeťáku oblíbenou pohádku s Ovčí babičkou a když odcházím, normálně přivírám dveře do ložnice...

Ten den mi jeho slova "vyrazila" dech....
Byl to ten nejkrásnější projev LÁSKY, jaký jsem kdy slyšela....
Můj syn mě nevyháněl, naopak...chtěl, abych byla s ním.....

Díky Bohu za ta 2 slůvka, která mi vlila sílu do žil a na která dlouho nezapomenu....

"Nechoď nikam....."
Jak málo stačí k radosti maminky dítěte s autismem....

21 komentářů:

  1. Nádherné :) Janík vie, kto je jeho maminka a ľúbi ju! Len to v iných chvíľach nevie dať najavo, ale toto.... presne pre chvíle ako bola táto, sa oplatí bojovať :) si šťastná, milovaná maminka

    OdpovědětVymazat
  2. Co Ti na to mám napsat...jdu si utřít brejle...
    to muselo být nádherné
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Taky slzím. Přeju vám oběma více takových chvil, více takových slůvek. Nevzdávej se.

    OdpovědětVymazat
  4. Normálně jsi mě rozbrečela!!! Mircalla

    OdpovědětVymazat
  5. To je krááásnééé :-) Moc Ti to přeju

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, hľadám na webe jednu hračku a našla som tam toto http://www.hobla.eu/index.php?modul=toys&product_number=300-61
    Spomenula som si, že by ste si takú radi obstarali. Tak možno pomôžem ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. I mě jsi dojala a přeji více takových hezkých chvil. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. A co se týká té magnetické stavebnice.
    Mohla by se Jeníčkovi líbit tahle, když má rád světýlka...
    http://aukro.cz/item1413155070_magneticka_stavebnice_136_dilu_svitici_ve_tme.html

    Je jich na Aukru víc, tak to můžeš omrknout, dají se tam pořídit za docela dobrou cenu. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsi mě dojala, Am.Krásné, opravdu krásné...Slova,která ukazují,že to má prostě všechno smysl.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc bych ti Amelie přála více takových chvil s Jeníčkem, opravdu si to zasloužíš. Držím ti moc palce.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásně jsi to napsala a moc a moc ti přeji více takových chvil. Hodně sil Amélie :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Mamino naše, doma mě napadlo, že jsi nás "ošidila" o konec vyprávění. Jeník tedy chtěl, abys zůstala. A mohla jsi zůstrat tak dlouho, než řekl, že chce být sám? Prostě nám napiš, co následovalo potom! Prosíííííííííííím!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  13. Magdi, byl takový unavený po celodenním zvracení, vláčný, nechal se pohladit a dát pusinku na dobrou noc...Pak jsem si lehla na chvilku do své postele, užívala si vzájemné blízkosti... a za chvíli jsem odešla do obýváku. Jak by si zvykl, že s ním usínám, tak by to byla tragédie. To už jsme jednou odbourávali.

    OdpovědětVymazat
  14. TYS HO POHLADILA A DALA PUSU A MY NIC NEVÍME?????????????????????
    Teď jsem se urazila!!!!!! nemluvím s Tebou, neznám Tě...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  15. Magdi, víš, to bylo tak zvláštní a krásné, udivující... byl vysílený zvracením, unavený, nemocný...asi neměl sílu se bránit? Strpěl to a já jsem byla v sedmém nebi...ale od té doby se zase vehementně brání jakémukoliv láskyplnému doteku. :-) ...že by to byl jen "omyl"? :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Kdepak, žádný omyl :-) Jeník Vás miluje, ví, že jste asi jediný člověk, který mu plně rozumí, ale jeho projevy jsou prostě dané diagnózou.

    OdpovědětVymazat
  17. teda to škube za srdíčko,přeji ať těch chvilek je víc 3x ťuky ať to nezakřiknu,krásné nemám slov :-)

    OdpovědětVymazat
  18. to je krásné,moc vám to přeju:-).....já takhle obrečela,když mi dcerka poprvé řekla.."jsi moje"...normálnímu člověku to nic neřekne,ale já jsem poznala,že mě moje malá autistka pustila do svého světa,aspoň na krajíček:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Vzácná chvilka, malé zázraky, které si uchováš v paměti:) a je jedno, jaké byly okolnosti!

    OdpovědětVymazat
  20. Běhá mi mráz po zádech a mám husí kůži na rukou. Musí to být těžké....moje starosti jsou úplně jiné, takové bezcenné a bezvýrazné, když si tohle přečtu.. Podle mě to rozhodně myslel upřímně. Teprve v nouzi se ukáže, co člověk doopravdy cítí. Držím palce, aby bylo takových okamžiků víc. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...