neděle 2. ledna 2011

Silvestr a petardy

Poprosila jsem manžela, aby nekupoval žádné petardy...stejně jich bude okolo dost.
Manžel má svůj názor a něco koupil.
Prý "jen" za 200 Kč, no nevím.
Bylo po 19. hodině, když oblékl Jeníka a vystrčil ho s holkama na zahradu.
Hlídala jsem doma Betynku, pěkně se ten večer bála.
Manžel zapálil první petardu a Jenda s řevem utíkal domů.
Křičel: "Jeník bojí"....
Přes skleněné balkonové dveře se díval na holky. Bylo na něm vidět, JAK strašně by chtěl být venku s holkama...tloukl do dveří a plakal....
Chtěl za nimi ven, tak jsem ho pustila...uviděl petardy a zase utíkal s řevem domů. Vždy za sebou pořádně zabouchl dveře.
A takhle to udělal několikrát.... Modlila jsem se, aby si v tom spěchu do dveří nepřibouchl prstíky.
Toužil zvládnout sledování petard venku jako holky, ale nešlo to...
Po několika pokusech se dostal do neutišitelného afektu...plakal a volal holky, chtěl, aby šly domů, zlobil se na Betynku, která byla zavřená v koupelně....

Naštěstí manželovi navlhly sirky, a tak toho nechal se slovy, že si zbytek nechají na pozdější hodinu.
Po nějaké době se mi povedlo Jeníčka uklidnit...
A o půlnoci ho ten rámus naštěstí nevzbudil, asi byl vyčerpaný několikadenním kašlem a s tím spojeným nevyspáním....
Holky vydržely do 01. hodiny, já ve společnosti knížky do dvou.... :-)
Takový pohodový silvestrovský večer u jednohubek, chlebíčků a tvarohové buchty....

4 komentáře:

  1. Já se petard bojím a tak je nekupujeme ...Vašík se naštěstí nebojí..a tak koukal za oknem...Chudina Jenda...jinak vše nej nej v tom novém roce:-)))

    Dva divoši

    OdpovědětVymazat
  2. A že jsou ti chlapi pořád malými kluky :o))) No hlavně, že se Jeníkovi nic nestalo, byl asi v pořádném stresu. Třeba příští rok to bude jinak a bude Jeník s tatíkem bouchat petardy taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten silvestrovský večer nebol až tak celkom pohodový... Možno sa to o rok všetko zmení, aj keď neviem, neviem... V každom prípade, prajem čo najpohodovejší rok 2011!
    Meggie

    OdpovědětVymazat
  4. Jedinec, co se baví (kdykoliv,n enjen na Silverstra) děláním kraválu, je podle mě chudák a měl by se jít vybít někam do válečné zóny....
    Nebo řešení - pro zvýšení efektu si nacpat rachejtle do uší - to by byly grády.... podruhý už by nikoho neotravoval....

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...