pondělí 3. ledna 2011

Návštěva instalatéra

Je to asi 5 měsíců, co prasklo v kuchyni těsnění u vodovodní baterie.
A dnes tu byl konečně opravář...

Jenda tu situaci nezvládl.
A to už jsem si myslela, že návštěvy "u nás doma" jsou v pohodě....

Vím, koho se bojí, tak to respektuji.... Vím, koho jakž takž toleruje a koho má rád....
Ještě před rokem zdrhal se řevem do postýlky.


V listopadu a prosinci jsem si říkala, že jsme se snad dopracovali k tomu, že domácí návštěvy "přežije".... a že snad, dá-li Bůh, budu moci alespoň doma s někým mluvit a přijímat návštěvy.


Venku mě Jenda konverzovat s cizími lidmi nenechá.

Tak teď doufám, že to byla jen nějaká Jeníčkova "momentální" indispozice.....

Možná je to tím, že jsem omezila procházky? Nešlo to, bylo to utrpení pro nás oba....
Místo každého dne chodíme teď cca 3-4x do týdne. Nebo je to tím, že asi měsíc nechodí do školky a ztrácí kontakt s lidmi?

Nevím. Nemá cenu nad tím dumat....
Už se těším na jaro... snad bude líp.

Určitě bude. Vylezou brouci, pavouci, housenky a jiná "havěť" a věřím, že si k nim Jeníček zase najde cestičku.

Fotky myslím ani nepotřebují komentář....

2 komentáře:

  1. Já myslím, že si ten křik instalater zasloužil:o) Už dávno měl dorazit a opravit baterii

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Amelie, přeji hodně sil a klidu v duši Tobě i celé rodině, dívám se na tvé stránky nepravidelně, ale stejně pak vždycky zhltám všechno, cos napsala.Hodně věcí máme podobných, i když Jenda je určitě častěji a víc slyšet. Mat.se tak nějak vlní od klidu do neklidu a běsu, tak si v mezidobí vydechnu.
    už několikrát jsem ti chtěla pro Jendu doporučit Oblovku -šneka,je nenáročný,ale teď koukám, že máte nový přírustek.
    Turbínka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...