pondělí 28. ledna 2013

Adélka a její soutěž


Chtěla bych vám představit jednu krásnou knihu.
Chystala jsem se, že si ji brzy koupím, ale ještě pár dní počkám, protože mám možnost ji vyhrát na blogu mé kamarádky Ivanky.

Kniha se jmenuje Já a moje smečka. Jeníček má rád zvířátka a je rád, když mu večer v posteli předčitám knížky, tak si myslím, že knížka se mu bude líbit.
Je psána čtivou a poutavou formou a už se na ni moc těším.

Kdysi jsem bývala soutěživý  typ. Dokud ještě žil můj táta, tak jsme spolu luštili křížovky a já jsem tajenku posílala tehdy ještě na korespondenčních lístcích.
Ale co mám děti, tak na nějaké soutěžení není čas.

Tentokrát to je taková malá příležitost "možná něco" vyhrát.
Za pokus to stojí, ne?

5 komentářů:

  1. Za pokus to stojí vždycky a já Ti držím pěsti, abys tu knížku pro Jeníčka vyhrála! Měli byste oba radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, za pokus to stojí. Jenda už si ji na netu prohlížel.

      Vymazat
  2. Tak držím pěsti, aby se v soutěži zdařilo. :-)
    Jé, také si vzpomínám, jak taťka posílal vyluštěné křížovky na korespondenčních lístcích. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc bych ti jí přála, tak já radši nepřihlásím, a knihu si od Ivanky prostě koupím...:-) Budu vám držet pěsti, abys vyhrála.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...