úterý 1. ledna 2013

A zase ty úkoly


Byly vánoce a s tím spousta starostí a zařizování...



Pekli jsme cukroví, zdobili dům a trošku se snažili o úklid.


A v tom shonu nebyl čas na úkoly.


Teď jsem se k nim chtěla vrátit a Jendovi se nechtělo...


Dělal scény, válel se po zemi ....


...plakal...



...a kousal do kartiček.



Nenechala jsem se odradit a úkoly musel dokončil.



Byly jednoduché.


Přiřazovat stejné barvy zvládá v pohodě.






Dokončil úkoly a dostal kousek bílé čokolády.


Doufám, že se vám první den nového roku vydařil....


4 komentáře:

  1. Vidim, ze si do noveho roku vstupila plna elanu, ja s poriadnou debkou, ale nastastie ma to uz prechadza.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Děláš dobře... co člověk neudělá první den v roce, neudělá po celý rok.
    Je tedy lenošil, ale raději bych jinak ten den naplnil. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak cirkus s učením u nás nastane až dneska, ale už včera jsem Lukiho na to psychicky připravovala :-D Tak snad to zvládne levou zadní tak jako Jeník :-)Jenom za odměnu nebude čokoláda, ale to že nebudu dál prudit, aby dělal něco dalšího. Pěkný den Ti přejeme :-)

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme učili i přes Vánoce, ale u nás je spíš problém, že se nechce mně:-) Můj synek totiž došel do stádia, kdy chce umět všechno a nejlépe hned a tak mě furt honí, no ale byla doba, kdy mi u každého učení ječel, nebo utíkal, takže jsem si to teď právě u tohoto článku připomněla. Jeník spíš odvykl, vybočil z řádu během Vánoc a tímpádem se mu nechtělo, jinak je poslední dobou dost šikovný, škoda, že se bojí tak lidí. Taky dáme odklad školy, ale my zase máme horší mluvení (o dost horší), lidi má rád, i když někdy také reaguje nepřiměřeně.
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...