čtvrtek 10. ledna 2013

Papírové spojovačky


Spojovačky se Jenda naučil nejdříve na iPadu.


A teď je zkouší i na papíře.
Obráceně to nešlo.


Předtím papírové spojovačky Jenda dělat nechtěl.


Teprve nyní, když si dovednost upevnil na iPadu, tak se odhodlal k těm papírovým.


Někdo by mohl říct, že Jenda "zbytečně sedí u počítače", ale vůbec to zbytečné není.


Za těch několik měsíců, co iPad máme, se naučil spoustu nových věcí.


Jendova první "papírová" spojovačka se mu moc povedla.


Udělal dva obrázky a dostal slíbenou odměnu.



Občas jsem mu "musela" ukázat následující číslo, protože ho "rychle" nemohl najít....



...a kdyby se mu to "rychle" nepodařilo najít, tak s tím "švihne".
 Takže zatím dělá spojovačky s mojí dopomocí, ale brzy je určitě zvládne sám....


I trpělivost má díky iPadu větší. Kolikrát se mu něco nepovedlo, plakal, ječel, válel se po zemi a utíkal od iPadu.


A teď většinou řekne "TO NEVADÍ", (tak, jak mu to říkávám já) a pokračuje ve hře dál.




Hledání rozdílů cvičíme nejen na papíře, ale i v reálu.


Opakuji stále tytéž či podobné otázky, abych Jendu nepletla.



Musela jsem se smát, když po několika dnech začal dávat úkoly Jenda mně.


Nachystal pár svých hraček a říká:
- "Co tam nepačí?" :-)

Mám tyhle "vzájemné" hříčky moc ráda.



Nebo třeba zavře jedno oko a řekne:
-"Ktelý oko není splávně?"

Přetáhne si rukáv přes prstíky a řekne:
- "Ktelej lukáv není splávně?"

Zvedne rukou trochu vlasů a ptá se mě:
- "Ktelej vlas není splávně?"

A tím se bavíme posledních několik dnů. Jenda je z rozdílů nadšený.


6 komentářů:

  1. Tak to je super, že ho to tak chytlo :-)
    Potřebovala bych, aby tak Lukiho chytla matika s češtinou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Holky už k učení taky nepřitáhnu, musí chtít samy a ony nechtějí...

      Vymazat
  2. Ja teda rozhodne nejsem odbornik, ale tohle mi pripada jako ohromnej pokrok. Je videt, ze Jenda moc dobre pochopil princip ukolu, kdyz vam sam vytvari jine modifikace. :-) A ty spojovacky se mu taky povedly, je videt, ze se zlepsil a lip vede fixu. :-)
    Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že princip pochopil. Někdy je s ním legrace:-)

      Vymazat
  3. To je úžasné, jste oba moc šikovní:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj MArci, koukám, jak je Jeníček šikovný a hlavně vnímavý kluk!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...