sobota 5. ledna 2013

Jenda točí kolem


Jenda rád točí kolem...


...sedne si na zem...


...otočí si plastovou motorku vzhůru nohama...


...a točí si kolem....


...jedním, druhým, třetím...



Pak si vezme "hříbky z Lega"...


..a klepe...



Točení, klepání, bouchání, houpání, poskakování ap. - to má Jeníček rád.







8 komentářů:

  1. Jak málo stačí k radosti :) Já si vzpomínám, že když jsem byl malý, tak jsem to taky dělával. Nějak mě prostě fascinovalo, jak se to točí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeník to musí opravit,připravit na jaro přeci.

    OdpovědětVymazat
  3. Zvažujete stěhování,tak by bylo dobré se odstěhovat někam na samotu do domku.V paneláku nebo prostě v domě kde jsou i jiné rodiny se z vás sousedi zblázní.Od vás by šel nonstop rámus a to je neúnosné.
    LBC

    OdpovědětVymazat
  4. Je to totiž správný kluk, kterého zajímají kola a montování a klepání všeho druhu. A koukám, že se k tomu něčím posilňuje, má špinavou pusinku od nějaké dobroty. ;-) Mějte pěkný víkend, venku je ošklivo, tak ať vám to doma není dlouhé.

    OdpovědětVymazat
  5. Vida, asi jednou bude řidič a opravář, uvidíš! Je to správný kluk!

    OdpovědětVymazat
  6. Opravuje krásně.

    Také v tom vidím přípravy na jaro (už aby bylo)

    Krásný nový rok!!

    OdpovědětVymazat
  7. Fukčarinka - dlouho jsem tu nebyla a to co jsem se dočetla je moc smutné. Do nového roku ti přeji ať jsi zdravá a vše zvládneš. Jeník je šikula a ty se snažíš. Nic nenechej náhodě a vše zvaž, poraď se. Všem vám přeji zdraví.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marcelo,chci reagovat na toho anonyma,co Ti radí se nastěhovat na samotu.Mám dceru hodně podobnou Jeníčkovi,rámus,bouchání a křik se od nás šíří velmi často.Bydlíme v bytovce,kde jsou další tři byty,ještě se mi nestalo,že by mi někdo do očí něco vytkl.Možná mezi sebou sousedi nadávají,ale nám nikdo nic neříká,vědí,že je dcera nemocná a že to asi nemůžeme plně ovlivnit.Sama moc dobře vím,že žít s takovým dítětem v rodinném domku by bylo lepší,ovšem všichni nemáme takové finanční možnosti.A hlavně bych chtěla říct,nebylo by snad lepší pro takové lidi,jako jsi ty anonyme,kdyby se všichni postižení vykázali mimo naši společnost?Jana

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...