neděle 13. ledna 2013

Malování krok za krokem


Jeníčkovi se do malování moc nechce.



Velkým lákadlem je (želatinová "tyčinka") - "žížala", jak jí Jenda sám říká.



Zvládl nakreslit sluníčko a kytičku.



Pokusil se o auto a o strašidlo.



Nerad maluje a pokud vůbec, pak většinou stále dokola to samé.


Většinou nemá odvahu zkusit něco jiného. Okamžitě spustí, že TO neumí.


Žížala se na Jendu "dívala" a pobízela ho k "práci".



Líbilo se mi, jak nakreslil sněhulákovi prsty (to jsem mu neřekla)...




A nakonec zkusil i sněhové vločky (hvězdičky).



Pokus o podpis stojí také za zmínku.


Jen s písmenkem "K" chtěl Jeníček pomoci, jinak to napsal sám.
Písmeno "K" mu vůbec nejde (nějak ho nemá rád).


A radost z žížaly z fotky přímo sálá.



6 komentářů:

  1. Je moc šikovný.

    Neznám moc kluků, které by malování bavilo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zvládli jste to skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Malování nebaví hodně dětí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeník je šikulka, moc krásně obrázky..jen tak dál:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Amélko máš to doma ale úžasného šikulku :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Některé obrázky jsou zdařilé, mně se líbilo nejvíc to strašidlo.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...