úterý 15. ledna 2013

Jízda na bobech


Dnes jsme nemuseli odklízet sníh, mohli jsme jít na malou procházku.


Jenda včera zjistil, že se mu nic nestalo, že mu sníh nijak neublížil a dnes neprotestoval.


Vezl si čuníka na bobech a něco mu povídal.


Když jelo auto, poctivě zastavil na kraji silnice a čekal, než auto přejede....
Na tohle si dávám velký pozor. NIKDY nezapomenu, jak mi Eliška jako malá vběhla pod auto. Nic se nestalo, ale "trauma" z toho mám doteď . Byla nepředvídatelný, hyperaktivní, tvrdohlavý autík jako Jenda, jen neměla tolik úzkostí a aut se nebála... Nebezpečí předvídat neuměla a musela jsem ji mít neustále na očích.


Jeníček se aut bojí, tak se nemusím bát, že by vběhnul pod auto.


Před jedoucími auty má velký respekt.




Čuníkovi se na bobech líbilo, ale Jenda to zkusit nechtěl.



Teprve na konci ulice se po chvilce rozmýšlení na boby přece jen posadil.



Chvilku to vypadalo, že se bojí. Svíral čuníka a nechtěl se chytnout za madla.



Když se začal po několika stech metrech smát, bylo vyhráno.


Nezapomněl na mě vypláznout jazýček...



A pak už začal řádit a dělat hlouposti.


Dokonce i čuníka pustil a chytl se madel.


Jsem ráda, že se mu nakonec venku (snad) líbí.



18 komentářů:

  1. Je krásné vidět Jendu venku a ještě s úsměvem a odvahou povozit se na bobech ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají s čuníkem spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsme dnes byli bobovat. Je vidět, že si Jeníček nakonec jízdu užil!

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím tu z okna jak děti bobují i na tom malém kopečku... to je dobře, že ztratil z toho strach.
    Mimochodem, v posledním reflexu je opět velký článek o autismu.

    OdpovědětVymazat
  5. Šikula. Moc hezky to s ním umíš.
    Bude líp! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jako vše i sníh, díky Tvé trpělivosti zvládl:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jú Marcelko, máte v ulici krásně čistý sníh. U nás vždycky okamžitě nastoupí sypače se solí a je po nádheře. Posypou nám i chodníky nějakou směsí s černým kamínkem, který si pak nataháme pomalu až do bytu. Je fajn, že se Jeníčkovi na bobech líbí, tak teď už jen, aby nám ten snížek chvíli vydržel. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na "bobování" je to fajn, ale jezdi v tom autem:-P

      Vymazat
  8. Paráda! To je bezva, že se Jenikovi zalíbil sníh.
    My jsme byli na bobech včera večer a také dobré. Akorát byl problém vysvětlit Míšovi, že boby jezdí jenom na sněhu (chtěl jezdit na bobech i v obýváku :-)).

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem četla v předchozím Reflexu též příběh autist.maminky a jejího 8 letého syna (můžeš si přečíst článek a ohlasy na něj i na internetu stačí zadat reflex šílenství po mentolce) ale neni to moc veselé čtení.Mrzí mě, že se naše společnost nedokáže kvalitně postarat o lidi postižené ,staré nebo v LDN (když neni zbytí a je potřeba je z nějakého důvodu umístit)slovo ústav u každého vyvolá spíš zděšení a většinou právem a ten domov důchodců možná poznáme každý....ale to jsem odbočila a asi se to do tvého blogu ani nehodí - krásné dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz na ten článek mi někdo poslal, bylo mi při čtení úzko. A zrovna na téma "ústav" ap. nemám sílu.

      Vymazat
    2. Taky jsem se k článku dostala,myslím,že přes nějakou diskuzi.Ale nedokázala jsem ho dočíst.Šíleně depresivní a výraz "mentolka" mě teda dostal.V životě jsem ho neslyšela a přiznám se,o svém dítěti bych takhle nedokázala mluvit.
      A jinak Jeníček vypadá na sněhu moc spokojeně!

      Vymazat
    3. Výraz "mentolka" se mi také nelíbil. NIKDY předtím jsem ho neslyšela a NIKDY bych ho na své dítě nepoužila.

      Vymazat
  10. Můžu se zeptat Marcelo,jaké máte vzpomínky na dětství,tak do věku Jeníka Vy ?Jaká jste byla,např. ve 4 letech ?Měla jste ráda sníh,bobovala jste,sáňkovala,bruslila,chodila s rodiči,nebo kamarády ?S čím jste si hrála nejraději ?Jak ?Mně zaujala ta zmínka o aktivitě,tak se ptám,jaké jste byla děcko Vy ?Zda si pamatujete? Jinak je super,že napadl sníh a že se Jendovi líbí venku a Šárce přeji všechno nejlepší k narozeninám.Tak se mějte krásně a užívejte sníh,u Vás ještě bílý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jendovi bude za pár dní šest. Byla jsem tiché, klidné, mírné dítě. Prý KAM mě posadili, tam mě našli - zjednodušeně řečeno. Ano, chodili jsme jezdit na kole, bruslit, bobovat, sáňkovat. S bratrem, s kamarády, s babičkou....S čím jsem si hrála? S plyšákama, s autíčkama, s kočárkem, navlékala jsem korálkym převlékala "panenky"...

      Vymazat
  11. Jeníčkovi se viditelně bobování líbí. To je dobře, že má z něčeho radost. A čuník nesmí u takové zábavy chybět!
    Čtu, že má Šárka narozeniny. Přeji jí všechno nejlepší. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...