středa 9. ledna 2013

Razítka a rozdíly


Tentokrát na Jendu čekalo nové razítko.


Udělal pár obrázků s opičkou...


...pak to obtáhl dokola...



...a nakonec natisknuté obrázky spočítal.


Bylo jich celkem jedenáct... a o číslovku 11 se Jenda sám pokusil...


Druhým úkolem bylo spojit stejné obrázky.


Chvíli na mě vyplazoval jazyk, ale už ví, že se nedám:-P


Vím, že tohle je pro něj jednoduché, tak není co řešit.


Dokončil úkol a mohl si vzít kousek želatinového hada.


Třetím úkolem bylo opět hledání rozdílů.


Že je otočené fialové tričko, to poznal hned...



...ale na výstřih u žlutého tílka ne a ne přijít....


To jsem mu musela ukázat.





S malou radou našel pět rozdílů ze sedmi....


...a sám z toho měl radost.



4 komentáře:

  1. ten výstřih jsem taky chvíli neviděla..dost těžký.

    OdpovědětVymazat
  2. závidím,že můžeš fotit,můj aspík od mala jak vytáhnu foťák tak ječí,že ho fotit nemám a když mi při tom poprvé přešel do afektu musela jsem být hodně opatrná,pak měl období,kdy mu to sice vadilo,ale skousnul to a teď? sekec mazec,se vším práskne a nebude nic dělat dokud to neschovám,řekl mi,že mu dělám tím ostudu,že se na něj dívají cizí lidé a že mě za to nenávidí--je už větší,je mu sedm a PC velmi dobře rozumí,takže bez souhlasu,který mi asi nikdy nedá fotky nebudou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jendovi to většinou nevadí, pokud ano, nefotím. Holky fotím také jen s jejich souhlasem, ten mi dají málokdy.

      Vymazat
  3. Ten výstřih jsem taky nemohla najít, to bylo moc složité. Jedna je jako správný žáček, hezk u toho sedí a jde mu to!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...