úterý 15. ledna 2013

Odklízíme sníh


Bylo potřeba odklidit sníh.


Jenda si to nemyslel.


Protestoval a nechtěl jít ven.
Pod mírným nátlakem jsem ho oblékala a scén jsem si nevšímala.
Poznám, KDY mohu "tlačit na pilu" a kdy NE.


Poprvé za letošní zimu si nechal dát šálu a rukavice.


Odmítá však ty rukavice, které visí na šňůrce. Šňůrka tam je proto, aby je neztratil. Prý je to "trapný", tak jsem mu je raději sundala.
 Jinak bysme ven asi nevyšli.


Ven se Jeníčkovi nechtělo, sníh ho nelákal a opakoval pořád dokola, že je tam zima.


Ale nakonec ho přemluvil čuník.


Dali jsme čuníka na boby a Jenda ho chvíli vozil po zahradě.


Snažila jsem se co nejrychleji odklízet sníh. Věděla jsem, že Jendu to dlouho bavit nebude.



Když začal skuhrat, že chce domů, tak jsem mu dala jeho malou, modrou lopatu, aby odklízel také.



Chvíli mu trvalo, než pochopil, JAK má lopatu držet. Držel ji jednou rukou a divil se, že mu to nejde.



...ale nakonec to zvládl.



Sníh házel všude možně, jen ne TAM, kde bych to potřebovala já.


Ale Jenda měl z "práce" radost, tak jsem ho nechala. Byla jsem ráda, že je venku.


Házel mi sníh pod nohy a strašně se tomu smál.


Měla jsem práce dvakrát tolik a místo toho, aby mi to ubývalo, tak mi Jenda práci přidělával.
Ale tak už to s dětmi bývá.


Když mi začal Jeníček házet sníh do obličeje, tak jsem se ohradila a řekla jsem mu, že to se nedělá.



 Ukázala jsem mu, KAM má sníh dávat...


...a Jenda se naštval a běžel domů...


4 komentáře:

  1. malík odklízení sněhu zaspal ,šatně se mu venku dýchá a když jde kousek po svých ,tak je pak unavený totálně a usne v kočárku.Takže sem měla čas na odklizení sněhu,nanošení dříví i na kávu venku u kočárku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže to odklízení sněhu Jeníček, zakončil po svém, ale chvilku venku pobyl a to se počítá. :-) Prohlédla jsem si i fotky z narozeninové oslavy Šárky a dodatečně jí přeji všechno nejlepší a hodně lásky od své báječné maminky a celé rodiny. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to s Jendou souhlasím, že je venku zima, taky by se mi tam teď nechtělo :) jsem u počítače zabalená v dece, páč i doma mi přijde, že je chladno. To se nedivím, že hned pádil domů a nechal potom sníh sněhem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec se Jeníčkovi nedivím, taky se mi nechce v tomhle počasí chodit ven. A ještě uklízet sníh! :-))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...