pátek 25. ledna 2013

Cvičení na míči



Cvičení, skákání a houpání na míči se Jendovi moc líbí.



Dudánek u toho samozřejmě nesmí chybět.



Je to Jeníčkův nejoblíbenější "kamarád".


Většinou nechybí u žádné hry.




Mám nakoupeno, odvoleno a pomalu odklízím vánoční výzdobu.



Jenda má kašel a rýmu, takže ven o víkendu nepůjdeme a ono asi není o co stát.


Už je tam pěkná zima a my jsme teplomilní tvorové.



Už aby bylo jaro.
Potřebuji k životu teplo a sluníčko.



Přeji vám nádherný víkend a ať se vám bacily vyhýbají.





3 komentáře:

  1. Také trpím a toužebně vyhlížím jaro. Ať bacily brzy Jeníčka pustí ze svých spárů!

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko,bacil se mě snad již nevrátí,užila jsem si jej až,až.Jeník pěkně cvičí na míči,dělá pokroky,ať se brzo uzdraví a raději buďte v teplíčku.Hezkou sobotu i neděli..:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem si minulý týden zakoupila tento míč a opravdu je super. Jeníkovi se nedivím že na něm rád skotačí :o)At jste bzy zdraví a mějte tam u Vás doma krásný víkend :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...