neděle 27. ledna 2013

Jenda a kladívko


Nachystala jsem Jendovi Soupravu malého mistra. Krabice obsahuje podložku, kladívko, hřebíčky a různé tvary...
Říkala jsem si, co tomu Jenda řekne.


Čuník (jako vždy) hlídal odměny.


Jenda zpočátku nevěděl co s tím...


...ale nechal si poradit.







Pěkně se soustředil...



...a ani mu nevadilo, že "vyrábíme" panáčka.







Bylo fajn pozorovat jeho soustředění.



 Panáčka jsme dokončili a slíbenou odměnu si Jenda plně zasloužil.




9 komentářů:

  1. Tuhle hru Luki miloval, když jsme jezdili do lázní, hrál si tam s ní v rámci ergoterapie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček dělá neuvěřitelné pokroky, za tu dobu, co ho znám.

    OdpovědětVymazat
  3. Zese jen zírám, jaké mají ty děti dneska skvělé hračky a jak se můžou zábavnou formou učit novým dovednostem. Tušila jsem, že se to bude Jeníčkovi líbit, vždyť kladívko a hřebíčky, to je nářadí, které ke klukům odjaživa patří. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Soustředil se pěkně, jazýček venku -:) líbilo se mu tohle "hraní", to je fajn.-:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná hra, musím přiznat, že ji vidím poprvé. :-) Je fanj vidět Jeníčka s lehkým úsměvem na tváři, jak se pilně soustředí a pracuje. :) Nevím proč, ale tahle série fotek se mi moc líbí. Dokonce víc, než všechny ty předešlé. Něco na nich bude. :)

    Přeji příjemný zbytek neděle a hezký celý příští týden.

    OdpovědětVymazat
  6. S kladívkem bych ho zacházet neučil. My jsme jednou na pár minut odešli z bytu a nechali syna tam samotného a on kladivem prokopal bytové dveře. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda je pod dohledem a kladívko schované v krabici.

      Vymazat
  7. Také máme a také super :)) my nestavíme panáčky,lidi všeobecně vůbec nikde nikdy nejsou,vše řídí stroje a ty také junior všude a ze všeho vyrábí :))) Honzíkovi to jde naprosto perfektně,palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  8. Prima. Zdá se mi, že je Jenda čím dál častěji přístupný tomu "nechat si poradit".

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...