středa 16. ledna 2013

Hledání rozdílů na iPadu


Hledání rozdílů Jeníčkovi (zatím) nejde.


V realitě ani na iPadu.



Zatím tedy hledám rozdíly většinou já, někdy holky a Jenda se jen dívá.



Snad to brzy zvládne sám.



Aplikace "Cats Spot"




Aplikace "Dogs Spot"









Aplikace "Animals Spot"


7 komentářů:

  1. Ty rozdíly jsou ale těžké, já jsem s nimi měla také problémy. Doufám, že bys mě moc nemlátila :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemlátila? Zatím nikoho nebiju:-P Je to těžké. Nebyl to "úmyslný úkol", jen jsme na něj omylem při brouzdání na iPadu natrefili. A holky z toho měly radost.

      Vymazat
    2. Ivano-to byl pěkně blbý komentář!!!Ikdyž si to myslela ve srandě.Míša

      Vymazat
  2. Bartolomějovi tohle taky nejde. Našla jsem trochu jednodušší - Kids Spot de Difference.

    OdpovědětVymazat
  3. uááá tohle je na Jendu moc těžké,rozdíly na fotografiích jsou skutečně pro děti oříšek,lepší by bylo začít na kreslených obrázcích,kde jsou do začátku rozdíly dobře viditelné,také jsme tak začínali a juniora to začlo bavit tak,že dneska po hledání rozdílů sám skočí :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to psala 2x: nebylo to pro něj, ale jen jsme to omylem našli při brouzdání na iPadu. Hrají to holky a Jenda se rád dívá...Sám jim tu hru nastaví a chce, aby rozdíly hledaly ony. Bylo to pro inspiraci ostatním.

      Vymazat
  4. Aha,tak to se omlouvám,nevšimla jsem si,jinak já rozdíly taky ráda,mám o nich hru od Špidly :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...