úterý 22. ledna 2013

100 her o přírodě a číslech



Když jsem byla nedávno v prodejně s knihami, tak jsem objevila tyto kartičky.


Vzali jsme si je s Jeníčkem večer  do postele.
Jenda poznával čísla a dělal obrysy fixou...



Kartičky jsou omyvatelné, tedy na více použití.


Jeníček hledal stejné kytičky...


...zkoušel nakreslit různá čísla...


...hledal rybičky...



..dělal pavučinu pavoukům....


..počítal kachničky....



... nebo třeba hledal, kolik je na obrázku ptáků...



Říkala jsem mu, co je sladké.....


... co žluté, kulaté a co má jadérka....


Jenda za kousky želatinových hadů poctivě pracoval - dělal křížky a vypadalo to, že ho to docela baví.



Učili jsme se, kde má kluk hlavu, krk, ruku, nohu, koleno a jiné části těla.


Také jsme počítali, kolik nohou mají zvířátka na obrázku.



Učila jsem Jendu poznat čtvereček, trojúhelník nebo třeba kolečko...


Ale to mu moc nejde.



Nakonec Jeníček spočítal žáby v jezírku a úkoly měl pro dnešek hotové.



11 komentářů:

  1. Je fajn, že to Jendu alespoň občas baví a že ho úkoly baví a tak hezky mu jdou :) Přeju, aby to bylo co nejčastěji a aby vzdoroval jen poskrovnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Karty se mi moc líbí. David bude mít na jaře narozeniny, myslím, že už vím, co dostane. Děkuji za tip!
    Jeníčkovi to jde náhderně.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jen zírám, nejen, jak Jeníčka motivuješ a učíš, ale jaké nádherné pomůcky už dnes existují. To je fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Karticky krasne, a Jenda to nadherne zvlada. Ja neviem kedy dostanem Mathisa do bodu ze aspon pbtiahne rovnu ciaru. To som uz vzdala. Teraz trenujem aspon to aby nacmaral aspon nieco, drzal v ruke ceruzku aleo stetec a nieco tvoril.Vcera zvladol stetcom kruhy, a bola som rada.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, Mathisek na to taky přijde. Určitě začne brzy dělat čáry. Ještě je malej. Oni k tomu pomalu dospějí. Jenda zase nemá rád štětec.

      Vymazat
  5. Wow your blog is wonderful and your work very beautiful, congratulations. kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  6. Vážená paní,náhodou jsem narazila na váš blog a přečetla jsem si namátkou některé vaše příspěvky včetně Bolesti.Až se mi nahrnuly slzy do očí..Máte můj neskonalý obdiv, že to všechno tak zvládáte.Sama mám tři děti, vím, že mateřská láska je nekonečná a dokáže překonat spoustu problémů.Moje děti jsou všechny bez jakýchkoli problémů a nikoho s autistickým dítětem neznám a tak jsem ráda, že jste to i mě přiblížila.Máte to asi opravdu těžké,ale je to vaše dítě a tak dokážete asi překonat hodně.Držím vám moc palce, ať vás síly a trpělivost neopouštějí a Jeníčkovi jen to dobré:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Ano, je to těžké, ale s Boží pomocí se dá všechno zvládnout.

      Vymazat
  7. Ten toho ale zvládnul! A vyloženě ho to bavilo, kluka jednoho šikovnýho :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...