úterý 8. ledna 2013

Hledej rozdíly








Hledání rozdílů Jenda doteď odmítal.


Za pár dní mu bude šest let a k rozdílům teprve nyní dozrál.


Zpočátku se mu pracovat nechtělo.


Bylo to nové, možná se bál a schovával se pod stůl.


Vidina želatinového hada ho však brzy nalákala.


Hada vždy rozčtvrtím na prkénku, a Jenda tak musí splnit čtyři úkoly.


Rozdíly jsme hledali společně.


Jendovi to moc nešlo a bylo potřeba mu napovídat.


Občas dělal blbinky a díval se kamkoliv jinam, jenom ne na úkol, ale nakonec se nám podařilo úkol dokončit.


Mám z Jeníčka velkou radost.
Pochopení rozdílů je další KROK vpřed.


9 komentářů:

  1. No vidíš to a já ani nevím, jestli naši kluci toto v šesti letech uměli. Vlastně vůbec nevím co uměli. Takto jsem s nimi nikdy nepracovala, dělali si co je bavilo a co se jim líbilo. Pamatuji si, že oba moc bavilo kreslení. Pravidelným dárkem pod stromečkem byly dlouhá léta pastelky a bloky. :-) Nemohla jsem si na fotkách nevšimnout, jaké má Janíček dlouhé řasy, má nádherné oči, ty by mu mohla leckterá holka závidět. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, "normální" dítě je od 3 let ve školce a podobné úkoly dělá TAM. JENDA se neumí sám zabavit a potřebuje někoho, kdo si s ním bude hrát a učit ho novým dovednostem. Nemohu ho nechat růst jako dříví v lese:-)

      Vymazat
  2. Je užasné , že dělá další pokroky . Nakonec k rozdílům dozrál , sice později , ale dozrál . Je skvělé , že ho motivuješ ..

    OdpovědětVymazat
  3. Hledání rozdílů mě vždy bavilo a vlastně baví do teď, pokud se k nějakému takovému obrázku dostanu, respektive on ke mně. Je prima, že i Jeník objevil kouzlo rozdílů. :)
    Opravdu jste šikulky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,podle fotek se mi zdá,že to Jeníčka docela bavilo.Je to hezké,jak se nám ta naše děti lepší.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Odměnu bych si dala taky :D Jinak rozdíly mě vždy bavily.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...