pondělí 28. ledna 2013

Počítání do pěti


Netřeba komentáře....



Jenda pilně (a za odměnu) "pracuje"...











5 komentářů:

  1. Jenda vypadá u úkolu velmi soustředěně,líbí se mi ruka s fixou,nachystaná k práci.Prostě úplně běžný předškolák!Jeníček si rozhodně odměny za práci zaslouží.A Ty bys taky nějakou odměnu zasloužila,za svou nezměrnou trpělivost,kterou nepřestávám obdivovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky. :) Zda se mi to, nebo se opravdu u Jendy v poslední době zlepšila soustředěnost? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, na počítání je Jenda opravdu odborník! Gratuluji, to je Tvoje zásluha, Marcelko!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníčkovi to jde, moc se mi libí to jeho zaujetí, ta soustředěnost v té jeho hezké tvářičce.

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujetí s jakým Jeníček počítá je úctyhodné. Dělá pokroky a to je Tvoje zásluha.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...