pondělí 9. září 2013

Fekální humor stále pokračuje

Slabší povahy raději nečtou...

"Betka běží do tlubky, Betka běží do tlubky....
hovínko, hovínko, hovínko, kouká Betka co se děje.
Betka pldí, Betka pldí, Betka pldí do záchodu.
hovno hovno, běží běží, hovno hovno běží, běží, hovno běží...
hovínko se raduje
hovno pldí hovno pldí
zadek zadek zadek zadek
Betka běží do tlubky, hovno, hovno, hovno, hovínko
hovno čůlá, hovno čůlá, hovno čůlá, hovno čůlá....
pldka pldí, pldka pldí, pldka pldí...
čuník běží okolo....
hovínko běží, hovínko běží
dláty se ladujou, dláty se ladujou,
kocoul pldí, kocoul pldí, kocoul pldí....
Betkou kouká na zadeček, Betka kouká na zadeček...
kuchař za ním, kuchař za ním,
pták běží, hovínko za ním, hovínko za ním, hovínko za ním...
záchod záchod záchod  pldí...
tlubka za ním běží hned, slimák běží hned, spadla mu ulita ...
mlavenec pldí do hnízda...
zadek tlustek, zadek tlustej, zadek tlustej....
čuník pldí, čuník poldí, čuník pldí jako hovínko....
hovínko za ním pldka za ním, mlavenec se laduje...
 kocour pldí, kocoul klká, kocoul pldí, kocoul klká, plotože je zbabělec....
HOVÍNKO TANCUJE, HOVÍNKO TANCUJE, HOVÍNKO TANCUJE...
gái, gái gái gái, hovno za ním běží....."

Jendův dvouhodinový monolog před spaním... dnes možná i delší... zatím to nevypadá, že by chtěl skončit....
Snažím se to nevnímat....ale přes posuvné dveře v obýváku je to stejně hodně slyšet....


11 komentářů:

  1. Tak to má Jenda opravdu výdrž :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To drželo mého syna, když mu byly asi tři roky. Trpělivost a ono ho to časem přejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že zdravému dítěti bys tohle netoleroval ani 2 minuty. Já tedy určitě NE:-P

      Vymazat
  3. Hezkýýýý, mně se to moc líbí, třeba bude jednou psát pohádky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš svatou trpělivost moje zlatá. Doufám že ho to časem přejde. Ale kde to slyšel? Vydrž. Irma

    OdpovědětVymazat
  5. Snad se to taky někdy odnaučí, musíš vydržet, já vím, že je to těžké. Ale divím se, že tak málo spí, já byl byla stokrát grogy.

    OdpovědětVymazat
  6. Jednou určitě na to přijde,že to říkat nemusí,máš velkou trpělivost to poslouchat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že existuje mnohem horší výrazivo, které některé děti používají. (názvy pohlavního ústrojí a pod.)

      Vymazat
    2. To naštěstí ještě neslyšel:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...