středa 4. září 2013

První návštěva u babičky


První návštěva u babičky se vydařila.
Cestou (v autě) Jenda utrousil, že je strejda moc hodnej, že mu to tam nafotil.
Nejdřív k babičce nechtěl, ale po shlédnutí fotek se tam dokonce těšil.
Chvíli se díval v ložnici na pohádku...


...potom běhal po bytě a ukazoval mi, kde co babička má...
"Tady má vysavač... tady kuchyň...
V každé místnosti mi něco ukázal... (Podobně, jako jsme mu to my ukazovali na fotkách)


Pár vteřin se Jeníček houpal (kýval) na gymnastickém míči...


...a já jsem si prohlížela koutek u postele "babičky"- fotky, alba a knížky s citáty...


 Hrátky s dekou patří k oblíbeným auti hrám...



Ale nejlepší akcí bylo točení  na polštáři v prostředku obýváku...


...pěkně to klouzalo...






Točení a podupávání už nás nepřekvapí...



Plácačka je jednou z velmi oblíbených Jeníčkových "hraček" :-)


..a babička má dokonce tři...To bylo radosti.

3 komentáře:

  1. Nádhera, Jeník to zvládl naprosto perfektně, jde vidět že se cítil spokojeně ...

    OdpovědětVymazat
  2. Jenda je den ode dne šikovnější a šikovnější - já vím, že to je hlavně tvojí trpělivou péčí. Jste šikulkové:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. To je senzacni! Strasne moc me ten clanek potesil!
    Bracha zaslouzi take pochvalu, to nafoceni byl super krok (rikal to i Jenik, ne?)
    Jen vice takovych prijemnych okamziku.
    A babicce vyrid, ze ma prima bytecek. =)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...