pondělí 9. září 2013

ALBI - Moje první obrázky


Nedávno jsem dostala pro Jendu dárekod Albi.
Moje první obrázky v kostce si Jenda hned napoprvé zamiloval.
Vlastně ani nevím PROČ.
Přijde mi to podobné jako jiné úkoly, ale ty třeba nemusí...


V kostce jsou malé kartičky, přesýpací hodiny a hrací kostka.
Nestudovala jsem podrobně návod, na to nebyl čas.
Řekla jsem Jeníčkovi, že hodí kostkou a podle toho, jaké číslo padne, tak se ho na něco zeptám (na tu otázku bude odpovídat).


Jenda si to upravil po svém: chtěl odpovídat na všechny otázky.


Příklady otázek:
- "Usmívají se všechna zvířátka?"
- "Která zvířátka mají tykadla?"
- "Kolik zvířátek je na obrázku?"
- "Jakou barvu mají křídla motýlka?"


Některé otázky byly na Jeníčka těžké, tak jsem  mu je trošku upravovala.
Potřebuje jednoduché otázky či pravidla, pochopení není na úrovni věku.


Jendu fascinovaly přesýpací hodiny.


Pokaždé počkal, až se přesype písek a teprve potom odpověděl na otázku.




Pak přišly do pokojíčku holky, tak jsem jim předala "žezlo" a nechala jsem je, aby otázky Jeníkovi dávaly ony.


Holky to překvapivě moc bavilo a Jendu taky.


Byl šťastný, usmíval se a oči mu jen zářily.


Holky si vybraly z kostky pár kartiček a četly Jendovi otázky.


Jeníček vesele poskakoval a třepal ručičkama....



Když nevěděl, tak mu holky poradily.




Tyhle chvíle, kdy jsme všichni chvilku pohromadě, tak ty mám nejraději....


Není to často...
...ale o to víc si jich člověk váží.



9 komentářů:

  1. Marci, souhlasím a přeji, aby takových super chvil bylo co nejvíce. Margit

    OdpovědětVymazat
  2. tyto desetiminutové hry od Albi jsou zajímavé. Kromě těchto jsou i pro starší, třeba matematika, svět, dinosauři, atd.
    Je dobře, že Jendu tak zaujaly a dělá úkol s radostí

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, vím z vašeho vyprávění, že realita bývá těžší než pár veselých obrázků, ale tato situace se sestrami vypadá naprosto báječně. Velký pokrok! Můžu se zeptat, JAK se sestry ptají, jestli můžou Jendovi poradit? To se zeptají:"Jeníčku, chceš/můžu Ti poradit?"
    Fotky, kde je jenda předkloněný a vyloženě dává pozor, jsou moc hezké. lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, není na to vidět jiskřičky v očích svých dětí. Máme doma podobné kartičky ale s abecedou.Mikulášek je má moc rád. Někdy žasnu co si během chviličky zapamatuje. Pravidla jsme si taky pozměnili a hádáme všechny otázky. Moc krásná reportáž. Děkuji, že píšeš svůj blog, moc ráda tady chodím jsi silná žena♥

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Marcelko, to je zase tak krasne pozitivni clanek! A ta fotka, kde dava Sarka Jenickovi pusu a Jenik se zubi do fotaku, je vazne nadherna!
    Kez by bylo co nejvic, takovych hezkych okamziku.

    OdpovědětVymazat
  6. Je hezké vidět Jendu usmívat se.Každý úsměv je hezký.Tu o jste s Jeníkem hráli jsem hrála malým mým batracem.

    OdpovědětVymazat
  7. Takové chvilky jsou krásné. Tak ať jich máte co nejvíc. Psala jsem Ti email, nevím zda došel.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek, krásné děti, krásná chvíle. Co dodat? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné dívat se na děti v pohodě!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...