pondělí 16. září 2013

Dřevěné válečky


Najít pro váleček správný otvor není pro Jendu problém.


Občas se spletl, ale v klidu váleček vyndal a zkusil ho dát do jiné díry.



Válečky jsou různé tloušťky a různé výšky....


...a Jeníčkovi to přišlo k smíchu.



Válečky v pohodě zvládá, je tedy čas poslat je dál.
Třeba zase udělají radost někomu jinému.









10 komentářů:

  1. Jé, to je snad první hračka, kterou vidím u Jeníčka a znám ji. Tyto válečky nejsou žádná novinka a je prima, když taková šikovná skládačka přežije mezi všemi novinkami, kterými je zaplaven náš trh. Jeníček poskládal válečky na jedničku, je to kluk šikovný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak: Jenda většinou akceptuje hračky (úkol) jednou a víckrát to už nechce. Válečky jsem zkusila znovu a tentokrát s větším úspěchem.

      Vymazat
  2. Amélie, budeš je prodávat?... Ráda bych je odkoupila.. :) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle by mne taky docela bavilo. Jako dítě jsme měli doma kuchyňskou váhu a k ní železná závažíčka, která vypadala podobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně na tohle jsem si taky vzpomněla - závažíčka k staré babiččině váze!
      Jinak ale tuhle pomůcku znám od Marka ze školy, mají ji tam taky.

      Vymazat
    2. Jee, my ji meli po prababicce taky a ja si s ni hrala strasne rada, kdyz mamka vazila :)))

      Vymazat
    3. Přesně toto mě taky hned napadlo, se závažíčky jsem strávila v dětství spoustu času

      Vymazat
  4. Miluji dřevěné hračky! A tyto válečky vypadají skutečně úžasně. A nebudou Jeníčkovi chybět, když je posuneš dál? Na fotkách vypadá, že se mu také velice líbí. Mám na mysli, jestli má Jeník nějaké hračky, ke kterým se velmi rád vrací? Jak vlastně reagují autisté? Mají nějaký bližší vztah k věcem, které mají rádi, tak jako jiní lidé, anebo zapomínají na hračky, které je kdysi bavily?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...