neděle 8. září 2013

Orchard Toys - Deset zelených lahví


Deset zelených lahví...  hra pro zvídavé děti.


Přiřazování puntíků k číslům Jenda zvládl na jedničku.


Kartičky se 7 až 10 puntíky mu dělaly trochu problém, ale poradil si.












A za odměnu tentokrát maminka plnila úkoly na iPadu - Jendovy oblíbené levely od jedničky do desítky.
Bonbóny už nejsou motivací, kdežto úkoly z cyklu "Může to  vypadat jako prima hra" ano...


Nikdo se v tom nevyzná. Jen já a Jeníček, ale to je přece nejdůležitější.... musím dojít přes překážky do cíle...


...a snažím se:-)

7 komentářů:

  1. Ahoj Amélko, mám z Vás takovou radost. Z tvých fotek je cítit klid a taková nějaká pozitivní energie.Jeníček je šikula a zdá se ,že mu ten klid moc prospívá......mějte se všichni moc pěkně,zese nakouknu, Romana

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tohle může být dobrá hra pro děti. Ale stejně, dříve si uměly vyhrát více, dnes je to jen samý plast a technika, teda aspoň někdy mi to tak přijde...

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulka :) Ty dva poslední obrázky vypadají... zajímavě. To je taky z nějaké hry? Vypadá to až nebezpečně - že je v tom elektrika, nebo tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, vidím, že Jeníček dělá pokroky a že si už na nové bydliště zvyká. Jak zvládáte to polykání nových léků?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept jsem dostala v pátek, ještě jsem neměla možnost zajít do lékárny:-) Takže jedeme dál staré zásoby tekutého Risperdalu.

      Vymazat
  5. A není ten Jeníček náhodou nějak moc chytrý? :-))) Počty mu jdou evidentně na jedničku, vždyť to už by mohl být ve škole!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...