středa 4. září 2013

První návštěva u babičky 2


Jenda u babičky pobíhal s plácačkama.
Má tam dostatek prostoru, což nám doma chybí. My jsme tu namačkaní jak sardinky.


 Jenda byl u babičky očividně ve svém živlu.


Když všechny plácačky vystřídal, tak je hezky uklidil tam, kde byly.


Štípat nikoho nesmí. To se mu zatrhává hned v zárodku.


Bydlení u babičky se mu moc líbilo. Poskakoval a šťastně třepal rukama.


Auti projevy babička neřeší a Jeníčka neokřikuje.



Zaujal mě výhled z balkónu....
... je vidět na dům, kde bydleli předtím.


Babička má na zdi fotky svých vnoučat. Tady je Jeníček, když byl malé miminko...


Kde ty časy jsou...
To jsem ještě nevěděla nic o autismu.
A nebo jen okrajově.


"Mamíí, světlo, podíveeej!" radostně volal Jeník.


Ještě chvilka u pohádky...


...a pak zase rychle domů.


Poslední fotka je rozmazaná, ale pro mě má velkou hodnotu.
BYLY doby, kdy Jenda nešlápl na MOKROU zem po dešti.


Sice už nepršelo, ale Jenda se deště bojí, tak chtěl schovat k babičce pod deštník...

Závěrem potřebuji malou radu. Jenda má v iPadu hru MewSim - s nějakou kočkou. Může ji krmit, do misky jí dává vodu, ale to je všechno. Nepřišli jsme na to, jak tam získat peníze (kupovat je nebudu). Za penízky by kočičce mohl koupit pelíšek, hračky, mohl by nakoupit jídlo, vitamíny... Nezkoumala jsem to poctivě, nebyl čas... třeba je to jednoduché.... na většinu her Jenda přišel sám, tady se mu nedaří a rozčiluje se....snad  nám někdo poradí...Díky.



9 komentářů:

  1. Hra nelze najít.Opravdu se tak jmenuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hru mi to našlo, zadala jsem přesně jak píše - mewsim. Jdu to zkusit :)

      Vymazat
  2. Obávám se, že např. tady https://itunes.apple.com/us/app/mewsim/id388644877?mt=8 si všichni tři uživatelé stěžují na totéž - bez zaplacení se to prakticky nedá hrát :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček si je na fotce i celkem podobnej :) Jsem rád, že se mu u babičky líbilo.
    Tomáš Cyprián

    OdpovědětVymazat
  4. na anglickych strankach pisou ze penize se daji jedine koupit, nebo se neco malo dostava tim ze hru budete rozesilat pratelum (asi pres email nebo facebook)

    OdpovědětVymazat
  5. je fajn, že se Jendovi u babičky v novém líbilo. Koukala jsem na pohled z okna...je to Bezručova nebo Na Bezděkově?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou to obě dvě ulice:-) Ty máš postřeh. Pohled z Bezděkovy na Bezručovu.

      Vymazat
  6. Máte kliku na výbornou babičku! Když už ne na tatínka...
    Jeníček vypadá na fotkách tak šťastně! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prima, že Jeníčkovi se u babičky líbilo a že babička je správná babička. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...