neděle 22. září 2013

Moje první knížka


Jeníček je nemocný a když je nemocný, tak s ním moc není řeč.


Zhoršují se rituály, Jenda je podrážděný a od rána do večera se dožaduje jedné a téže hry....
Pokud se mu nevyhoví, tak se dostává do afektu.


Ale i tak se pokouším jeho obsesi trošku omezit a usměrnit.
Nachystala jsem  knížku, ale Jendovi se spolupracovat nechtělo.
 Vydržel "pracovat" necelou minutu a to ještě podle svého.


Chtěla jsem, aby mi řekl, kolik je na obrázku kraviček, aut nebo hadů.
Jenda mě neposlouchal a přečetl mi čísla od jedničky do dvaceti.


Chtěla jsem zkusit barvy.
- "Jaká je tahle? A tato?" Ukazovala jsem prstem na obrázky.


Jenda si "jel" po svém - "žlutá, zelená, modlá, čelvená, bílá..."
Na moje otázky nereagoval.


Když jsem otočila stránky na písmena, tak se Jeníček schoval pod deku a kousal si ruku.



Jeho pozornost už jsem nepřilákala vůbec.









Když mi zavřel ruku do knížky, tak jsem toho nechala a knihu jsem zase odložila.
Tentokrát jsem moc úspěšná nebyla.
Jendu jsem z jeho světa nevytáhla.


13 komentářů:

  1. Není divu, já když mám obyčejnou rýmu, tak jsem strašně protivný!!! O chřipce nebo angíně ani nemluvě. Zajímavé je, že operaci srdce jsem prožíval celkem v pohodě. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně že tu operaci srdce jsi zvládl v pohodě. Ono ti ani nic jiného nezbylo.

      Vymazat
  2. Když člověku není úplně nejlíp, tak se nemůže pořádně soustředit a do ničeho se mu nechce, znám to z vlastní zkušennosti, tak se Jeníčkovi ani nedivím. Vlastně svým způsobem řekl, maminko dej mi pokoj, na úkoly opravdu nemám náladu. Určitě bude zanedlouho líp a knížky zase vezme na milost. ;-) Mějte všichni u vás doma klidnou a pěknou neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady ani tak nešlo o úkoly. Ty jsem vzhledem k jeho nemoci několik dní vynechala. Šlo o to ho nějak zabavit...protivný autista od brzkého rána do hluboké noci? Nic moc... Vzhledem ke kašli spí ˇJenda méně než jindy a o to protivnější je a zabavit se "normálně" neumí.

      Vymazat
  3. Také jsme nemocní, tak vím o čem mluvíte i když Matěj to zvládá asi líp než Jeník...spíše polehává, kouká na pohádky....co se týče úkolů, Matěj je dělá taky po svém, nastartuje a je těžké ho zastavit... knížka se mi moc líbí ale dle vazby soudím, že už bude asi staršího data...Někdy je to u nás taky boj, když se snažím Matesovi ukázat něco nového a přesně v nejlepším případě mi zavře knížku nebo odhodí pryč.....přeji brzké uzdravení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu mám po holkách:-) Dostat do našich dětí nějaké informace je často umění.

      Vymazat
  4. Jednou nahoře, jednou dole, jak se říká.

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, tak Jeníčkovi přeji brzké uzdravení. Koukám, že marodi přibývají. :-( Ono to počasí tomu prostě nahrává.
    Ta kniha je skvělá!!! :-)
    Mějte se doma hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji brzké uzdravení a brzký návrat z "Jeníčkova světa" i do toho našeho. Aspoň částečně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ať je Jeníček brzy fit, však on si zvykne i na tuto knížku, jen co se uzdraví, uvidíš!

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě, že se ti nepovedlo odlákat Jeníčka z jeho světa - ale ono se to jednou povede, určitě.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Když mu nebylo dobře, tak já mu to omlouvám :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...