pondělí 16. září 2013

Puzzle ze 12 kousků


Jeníčkovi se puzzle skládat nechtělo.
Nemá ho v oblibě.
Chvíli zakrýval kartičky oslíkem, ale pak si dal říct...


Nechtěl si vybrat postavičku na skládání, tak jsem vybrala zajíce já....


Neuměl si poradit a nevěděl jak začít....


I když jsem mu ukázala dva díly, které má přiložit k sobě, tak mě neposlechl a vzal si jiné...


Vůbec mu nevadilo, že to k sobě nepasuje.


Tak druhý pokus...





Ani tentokrát to nebylo dobře...



Jendovi to nevadí.



Nakonec se nám to společnými silami povedlo složit, ale byl to zážitek.


Jenda z toho žádnou radost neměl. Je mu to jedno. Dělá to jen proto, že "musí".



Sladká tečka na závěr.
Čokoládu Jenda normálně nedostává, ale dostal ji darem od jedné čtenářky blogu, tak jsem mu dala ochutnat.
Díky!


3 komentáře:

  1. Není každý zážitek k oboustranné radosti. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že docela s Jeníčkem soucítím. Také pro mne by bylo skládání puzzle mukou :-) Jarmila

    OdpovědětVymazat
  3. No téda, ten se ale měl :D
    Ale co, i když to dělá, protože musí, hlavně, že to bylo nakonec hotové ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...