pátek 20. září 2013

Malované písničky


Malované lidové písničky od Markéty Jinochové Jenda miluje.


Nejraději má písničku "Prší prší"...
Je úžasné večer místo čtyřhodinového fekálního monologu poslouchat stokrát dokola písničku "Prší prší".


Eliška sice říkala, že ji to rozčiluje, když to Jeníček opakuje pořád dokola, ale oproti fekálnímu "humoru" za poslední roky je to velmi příjemná změna.


Od Markéty máme zatím pět písniček: Kromě "Prší prší" i  "Šel zahradník do zahrady"...




"Pec nám spadla"...





"Kočka leze dírou"...







a "Skákal pes přes oves"...


Večer je Jendovi zpívám před spaním.
Jenda trpělivě naslouchá a ani nedutá. Obrázková komunikace je super.

Pak se ho ptám, kde je kůň, kde kukačka, strom, pejsek, okno nebo kde prší a on prstem ukazuje na obrázky.

Včerejšek byl dost náročný. Jeníček je nemocný, má kašel a rýmu, tak nechodí do školky. Kašel ho velmi vyčerpává a podle toho je Jenda i protivný a podrážděný..... Šárka zvracela a celý den měla horečku přes 39 st. Celsia. Je tak zesláblá, že za celý den nedošla ani do kuchyně a léky, čaj, vodu nebo piškoty jí nosím až do postele...
A tak jen doufám, že to nechytím já nebo Eliška. Snad bude brzy líp...

21 komentářů:

  1. Milá Amélie, zavedte vašeho syna do kostela na vymítání, neboli exorcismus. Pomůže to, věřte... V starším příspěvku jsem četla, že k Vám chodil pan farář a Vás syn pokaždé vyváděl a měl záchvaty. Toto jsou úplně jasné příznaky!!! Pročetla jsem Váš blog a zděsila jsem se, jak si je to podobné s jinými případy posednutí dětmi zlými duchy. Prosím, zvažte to a pomůžete nejen sobě, ale hlavně svému dítěti.... Jako malá jsem byla na chlup stejná jako Váš syn a právě vymítání mi pomohlo a dneska jsem úplně normální člověk.... Pro dobro Vaší rodiny to porosím zvažte a uvidíte...... Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ani nechci komentovat...

      Vymazat
    2. Já jsem to taky nepochopila ....

      Vymazat
    3. Zkusit to muzete. Nic za to nedate. Hned bych to neodsuzovala.

      Vymazat
    4. Já nic neodsuzuji:-P Ale zatím si nemyslím, že by lidé s autismem byli posedlí ďáblem... Asi by jim to sebevědomí moc nezvedlo.

      Vymazat
    5. Takovouhle radu snad nemůžete myslet vážně.

      Vymazat
  2. Máme taky písničky v piktogramech, i když obdivuji tyto, mají opravdu krásnou grafiku...zrovna ve školce Matýska učíme skákal pes , paní učitelka má psí čepici na hlavě, já sháním oves....no to je pak teprve legrace :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna dnes, když jsem šel na poštu, šly za mnou dvě hodně malé holky a zpívaly prší prší, protože bylo zrovna po dešti. :D

    OdpovědětVymazat
  4. krásně malované písničky :D. Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí a důležité je, že se líbí i Jendovi (a toho zaujme máloco)...

      Vymazat
  5. Je skvělé, že Jeníčka něco zaujalo, moc Vám fandím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zase supr článek jako vždy, jenda je šikula.

    zkouším na svém blogu rozjet jeden projekt s recepty,třeby by tě to mohlo zajímat, mrkni tady: http://dullsinea.blogspot.cz/2013/09/projekt-cestujici-recepty.html

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná knížka, poučná, takovou neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to JEN zalaminované listy papíru. Ale třeba to Markéta jednou vydá jako knihu:-)

      Vymazat
  8. Hlavně ať se Jeníček a Šárka brzo uzdraví :))
    Jinak ti věřím, že prší prší je lepší než Jeníčkovy monology :D

    OdpovědětVymazat
  9. S Jeníkem prostě musíte mít obrovskou trpělivost. Je to náročné, ale když vidíš pokroky, je to taková malá odměna. Život se s Tebou nemazlí a to, že všechno zvládáš, je obdivuhodné.

    OdpovědětVymazat
  10. Bude brzy líp, určitě!!! :)
    Moc se mi líbí Jendovo tričko, možná už jsem to tady někde psala, ale je prostě fakt super! :)
    Je to mladý zpěváček. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...