čtvrtek 19. září 2013

Látkové hračky


Když se na mě Jenda zlobí, tak se jde do postele muchlat s látkovými hračkami. Zacpává si uši a dělá, že tu není...


Čuníka i míček má od čtenářek blogu a nedá na ně dopustit. Rád s nimi spí.


Růžová barva pořád vede.


Někdy je kvůli nějaké maličkosti vyděšený jak malý ptáček, který vypadl z hnízda.
Člověk by ho hned objal a ono to nejde.
Někdy ani nevím, co ho naštvalo a o to je to horší.


Občas se nechá pohladit, což považuji za úspěch.





Kéž by pochopil, že ho mám ráda a že mu nechci ublížit, ani když ho zrovna nutím jet k doktorovi.


14 komentářů:

  1. Chtěla bych se zeptat ještě s ohledem k minulým článkům když má dítě nějaký hendikep zda je školka povinná (asi ne)ale jak je to se školou zda je POVINNÁ (nebo to záleží na rozhodnutí rodičů) i když je zjevné že dítě nikdy samo fungovat nebude a stráví větší část života v nějakém zařízení.Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, že je to těžké, ale určitě už je to mnohem lepší než v době, když jsem sem začala chodit. A věřím, že budeš mít úspěchy stále, ale je to náročné.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji Vám aby se to zlepšilo, Matýsek taky zezačátku kontakt s námi odmítal, a někdy jsem z toho měla hodně bolavé srdíčko...ale dneska přijde na klín, pomazlí se, dá pusinku, vždy mě vítá křikem maminko, maminko...a s tímhle se to zvládá líp :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, pokud Jeníček dobře reaguje na textilní hračky, zkuste se podívat na www.fler.cz/intro , třeba vás a Jeníčka něco zaujme:) Já nejsem autorka, snad to nebude považováno za spam. Věřím, že Váš blog je velmi užitečný pro rodiče, kteří teprve nedávno zjistili, že jejich dítko má autismus.

    OdpovědětVymazat
  5. On to jednou pochopí, určitě :)
    Mimochodem, děkuji ti za komentář :))

    OdpovědětVymazat
  6. Zítra bude v Sama doma o soužití rodiny s autistou.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, četla jsem o tom. Bohužel Jenda nesnese přes den zapnutou televizi, jedině jeho pohádky na DVD.

      Vymazat
    2. Muzes si to pustit ze zaznamu na internetu :-). Vlastne je na internetu skoro vse, na co si vzpomenes. Kdyz si pripojis k notebooku sluchatka, nebudes ani nikoho rusit a v noci muzes relaxovat u nejakeho filmu.

      Vymazat
  7. Na to Sama doma se podívám. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Bohužel jsem na to zapomněl. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Ale třeba je to někde na netu, nemám čas to hledat.

      Vymazat
    2. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1148499747-sama-doma/ :-))

      Vymazat
  9. Je roztomilý. :)
    Neboj, jednou se Ti všechna snaha vrátí. Věřím tomu!

    OdpovědětVymazat
  10. Verim, ze casem pochopi a Vy budete za svou nekonecnou snahu a bezbrehou lasku odmenena. :) I ted uz je daleko sikovnejsi nez driv :)))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...