středa 11. září 2013

Jenda tvoří z modelíny



















8 komentářů:

  1. Jenda to ma moc pekne, a este tam ma aj ocicka.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Plastelína je taky jedna z činností, která Matýska baví...

    OdpovědětVymazat
  3. Výborné jsou ty plastové doplňky, opět jsem netušila, že se něco takového dá koupit. Je vidět, že v rodině nemáme žádné malé děti. A jak je na fotkách vidět, tak se zapojily i holky a nedivím se, taky bych si nějakou figurku vymodelovala...

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása!!! a krásně vymodelované...mi moc plastelína nejde, nevím, asi jsem chyběla ve škole :-)))a vidíš- Jeníčka :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to vypadá na skrytého umělce:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Modelína či plastelína je super věc. Taky jsem ji měl rád. Rád jsem modeloval všelijaké ty příšerky apod. Ale proč jsem s tím vlastně přestal?!? Jeníček i holky jsou velmi šikovní.

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes jsou na tom děti líp, člověk aby jim záviděl... za našich časů doplňky nebyly. To je pak radost modelovat. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to jsou roztomilé díly k modelíně, to vůbec neznám!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...