čtvrtek 12. září 2013

S panáčkem z modelíny je legrace


Podle jedné hry z iPadu mezi sebou zápasí Jendovo strašidýlko s tím mým....


iPad je pro Jendu častou inspirací.



Měl neuvěřitelnou radost, když strčil do mého panáčka a tomu upadla ruka, nohy nebo uši.
Klokánek s Medvídkem ho pak naložili na nosítka a odvezli ho do nemocnice.


Nic výchovného, vím....ale když jsem viděla, jakou má radost, tak jsem neměla sílu mu to kazit...


Netrpím a nestahuji mu žádné násilné hry ani žádné střílečky. Dávám si na to pozor.


Tahle scénka je v nějaké dětské hře....


...ale snažím se, aby to nebylo "násilí", ale jemné pošťuchování....


A aby si příšerky spíš spolu povídali, hráli si, jeli spolu na výlet, autem, do ZOO nebo aby šli třeba do školy...


Vím, že neumí navazovat sociální situace s druhými a tohle je dobrá forma nácviku.



Zelenou příšerku si Jeníček udělal úplně sám.


A dokonce poznal, že jsem dala té své příšerce obráceně boty nebo jsem jí dala tři ruce...


Schválně.
Chtěla jsem vyzkoušet jeho postřeh...a Jenda "ve zkoušce" obstál:-)






Není nad bezelstný dětský úsměv.



7 komentářů:

  1. Jeníček je krásný kluk,s nádhernýma očima - je radost se na něj dívat, - zvlášť, když se směje... je vidět, jak je šťastný a jak ho to baví. Nádherný pohled na šťastného, smějícího se klučinu...člověk se při pohledu na něj bezděky začne usmívat taky...Tvou zásluhou, Amálko, dělá Jeníček obrovské pokroky. Jsi velmi statečná, trpělivá, laskavá, úžasná... Objímám holčičko a je mi líto, že tě nemá kdo vystřídat, aby sis taky občas odpočinula a načerpala další síly...
    Bára

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, aj u nás to tak bolo. Normálne by (podľa mňa malo byť), že elektronické hry sú inšpirované "normálnym" životom, alebo hrami v RL. Ale u nás boli takmer zásadne hry, ktoré sa malý chcel hrať inšpirované tými počítačovými. :)

    A btw, trochu toho "násilia" chlapci potrebujú. Samozrejme nie otvorenú agresivitu, ale nejaké to pošťuchovanie ... pri ktorom môže panáčikovi z plastelíny napr. odpadnúť noha je úplne v poriadku. (tiež som to ako mama (dievča) nepoznala a niekedy ťažko prijímala, ale manžel mi vysvetlil, že to skrátka k chlapcom patrí. :) (juj, tie rodové stereotypy... :-/)

    želám pokojný deň. Leti.

    OdpovědětVymazat
  3. Jenda se krásně směje a je vidět že ho tahle hra moc baví. Kde jste sehnali ty super doplňky k modelíně? (ruce,oči, atd) Jak se to jmenuje? Koupím to určitě synovcům.Skvěle vymyšlená zábava Marcí!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. "Nic výchovného" bych zas tak neřešila... Kluci si běžně hrajou na vojáky a i mým dvěma Příšerkám jsem musela zatrhnout pohádky jako Pokémon a Bakugan, protože to, co pak tady předváděly... ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je krasne videt Jenika kdyz je vesely a spokojeny I kdyz s nim mas hodne prace je na nem videt ze dela velke pokroky.Ty si za to zaslouzis medaili.

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva hra, u které se Jeníček stále směje! Těch her zase není tolik!

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc šikovnej! A strašně jsem si oblíbila jeho úsměv. Je tak kouzelný. :))
    Ta zelená příšerka je super!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...