sobota 21. září 2013

Komunikační pas pro případ úrazu a nouze


Děti jsou nemocné, tak na psaní nezbývá čas.
Při úklidu jsem našla  "Komunikační pas pro případ úrazu a nouze".


Kdysi jsem ho našla někde na internetu a moc se mi líbil.
Jsou v něm kolonky jako např.:

- Věci, které o mně (o dítěti třeba s PAS) musítě vědět: léky, které beru, co dělat, když jsem úzkostná...


....Jak se mnou můžete komunikovat, jak poznáte, že mě něco bolí....




....věci, které mám a nemám ráda...


....jak používám toaletu...


....spánkové zvyky, alergie...


...jakou pomoc potřebuji, kdo mi nejčastěji pomáhá...


...jméno, jak chci, abyste mi říkali, adresa ap.

http://www.saak-os.cz/soubor-komunikacni-pas-pdf-pro-tisk-2-.pdf


4 komentáře:

  1. Marci děkuju tohle si stahnu to využijem

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to využije spousta lidí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super užitečná knížka. Hned stahuji a poslouží jak v rodině,tak ve školce kde nemají ani zádný dotazník! Lucy s Vojtou(3r -PAS)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...