úterý 10. září 2013

Další várka úkolů


Jenda nechce malovat a už dlouho nevzal do ruky "tužku".


Proto jsem nachystala fixy a pár úkolů.


Říkala jsem si, že ho možná Oslík k úkolům přemluví.



A povedlo se.


Oslík jako pan učitel se skvěle osvědčil.


Celá léta dělal pana učitele a prostředníka mezi mnou a světem Čuník a nyní asi nastal čas na změnu.


S Oslíkem nám to jde dobře.






Koník jednou zabloudil a Jeníček z toho měl ohromnou radost.



Tady měl vybarvit zvířátka, která mají stejné číslo, ale Jenda nic nevybarvuje, tak je alespoň spojil čárou.


Cestičky už mu jdou docela dobře.


Jsem ráda, že alespoň pár minut denně vydrží "pracovat".




6 komentářů:

  1. Je podle mého úžasné sledovat, jak po tolika měsících Jeník zase plní úkoly a dokonce s radostí a úsměvem. Ono to nějak půjde.:-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik úkolů zvládl najednou? Evidentně ho to baví, šikulu jednoho :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je pěkné vidět, jak se Jeníčkovi daří. Mám pocit (aspoň podle fotek), že od té doby, co pracuje u psacího stolu mu jde "práce" líp od ruky, baví ho to a usmívá se. Obdivuju Vás, co všechno jste spolu zvládli a Jeníček je moc šikovný kluk.
    Přeji Vám hodně radosti a pohodových dnů a holkám ať se daří ve škole.
    Mějte se krásně Renáta

    OdpovědětVymazat
  4. Cestičky mu jdou opravdu dobře. Bludiště jsem měl taky rád... jako hru s kuličkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak vidím, úkoly - pracovní listy jdou Jeníčkovi plnit velmi dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý příklad, že to jde i doma a prakticky zadarmo (myslím vytvoření úkolů). Účel plní skvěle, bezva inspirace. Držím vám všem pěsti Šárka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...