sobota 7. května 2011

Bublifuk

Hrátky s bublifukem jsou naší velkou radostí - tedy mojí a Jeníčka.

Je krásné pozorovat jeho bezstarostný výraz ve tváři...

...to, jak běhá po zahradě...

....a snaží se zachytit bublinky....

Sám ještě vyfouknout bubliny neumí, ale alespoň to občas zkusí....

Krásně se u toho usmívá...
Když udělám bublinu, chce si bublifuk sám podržet....
Pak se s úsměvem válí v trávě...

Nejdříve bublinky chytá rukama...

...potom si k tomu vezme nějaké "nářadí" ....

... a bublinky zaplácává nějakou hračkou, klacíkem nebo trubkou....

Nejvíc se mu líbí, když nás u toho nikdo "neruší"...
:-)
Zkusili jsme bublinky chytat do kalíšku....

A takhle na jednu hru vypotřebujeme téměř celý bublifuk...

V okamžiku, kdy začíná Jenda bublinky "jíst", končíme hru ...
...a bublifuk schováme zase na jindy...

A když říkám "schováme", tak tím myslím "schováme".

Loni bublifuk Šárka nechala na stole a Jenda ho v nestřeženém okamžiku vypil.

Mě tehdy čekal telefonický hovor na TIS - Toxikologické informační středisko...

.... a Jenda chudák pak několikrát zvracel...
 Takže tentokrát si bublifuk opravdu pečlivě hlídáme.

10 komentářů:

  1. Ježíš..a že mu to chutnalo...:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak koukám, že Jenda s tou zelenou travičkou pěkně ožil. :-) A když má tak rád ty bublinky, u nás měla velký úspěch bublifuková pistole a pak ještě speciální bublifuk, ze kterého bublinky šly opravdu chytit a nepraskaly. Ale byl pěkně drahý a hned pryč. :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je tak krásně pozitivní, moc vám přeju čím dál víc takových chvil.
    Fascinuje mě, jak ty naše kluky baví podobné věci.
    Já k svátku matek musím přidat jednu vzpomínku, kdy syna hlídala moje mamka. Přišla jsem domů a vidím obrázek: Mat. stojí na stole a fouká bublinky, babička leží na zemi pod stolem a s fénem v ruce fouká bublinky zase nahoru, aby měly co nejdelší trasu. Ta souhra a tvořivost mě fakt dostala!

    OdpovědětVymazat
  4. Je úžasné, jak je Jeníček spokojený :)

    Sofi kouká se mnou a hned se ptá po vlastním bublifuku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek, hezké fotky, bublinky udělaly evidentně kus radosti. Je to prima.
    Pobavil mne i komentář od jantarky, představa spolupracujících babiček, hezké.
    A zaujal mne i ten nick. Při kuželkách si dost často říkám: "Kams to hodil, jantare!" :)
    Hezký den všem! Autorce i čtenářkám (ům).

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda,že poslední dobou převažují pozitivní a krásné zážitky.Jeník vypadá na fotečkách moc spokojeně.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, na všech je vidět, jakou má Jeník z bublin radost:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to radost...vzpomínám jak v zimě nechtěl Jeníček ven a nyní se tak pěkně hraje :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce. Bublinky pomáhají zřejmě všem dětem, tak i Vašemu Jeníčkovi. Kdybyste chtěla psát pohádky pro kulíšky /předčasně nar. děti/ nebo je Jeníčkovi číst, ty, co už napsaly jiné maminky, tak se podívejte na http://pohadky.nedoklubko.cz
    nebo na facebookový profil http://www.facebook.com/pages/Poh%C3%A1dky-pro-kul%C3%AD%C5%A1ky-v%C3%BDzva-Nedoklubka/188497481196391. Občas na Váš blog zavítám. Edith Holá

    OdpovědětVymazat
  10. to je moc krásný kluk a s bublinkami je velká legrace pro děti

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...