pondělí 9. května 2011

Maminko, mám Tě rád

"Maminko, mám Tě rád...."

Jeníček mi to neřekl SLOVY, ale "činy"...

V sobotu bylo krásně....

Svítilo sluníčko, holky si hrály v pokojíčku, tatínek se učil v ložnici a my jsme byli na zahradě sami dva.

Seděla jsem na houpačce.... a přemýšlela jsem, jestli mě Jenda nechá přečíst alespoň pár stránek v přichystané knize.

A Jenda najednou přiběhl se slovy: "Jeník chce tuli tuli"....
Vylezl mi na klín...a kráásně se tulil...

A pak z ničeho nic, jako by se nechumelilo, říká: "Maminko, pívej!" (zpívej...)

A tak jsem zpívala...jednu dětskou písničku za druhou....
Nepřemýšlela jsem, co si o mně myslí sousedi, od kterých mě dělilo jen pár metrů, ani lidé chodící okolo...
I když "normálně" bych veřejně nezpívala ani za zlaté prase...

Tentokrát mi to bylo jedno.

Jeníček vypadal tak spokojeně...a mně se tetelilo srdce štěstím....

Když už jsem si na žádnou písničku nemohla vzpomenout, došla jsem do obýváku pro zpěvník....

Jenda se vždy pár sekund tulil, pak seskočil z houpačky...

...vybral nějakou písničku....
...a zase se šel přitulit...

...pak přečetl pár písmenek...

...a zase se ke mně přitiskl....
A tak pořád dokola...
Po každé písničce seskakoval z houpačky. :-)

Byly to nádherné a nezapomenutelné okamžiky....
Ještě před  rokem na mě křičel: "Maminko, nepívej!!!"

....což neznamenalo, že nemám zpívat, ale to, že na něj nemám ANI MLUVIT.
Tehdy nesnesl, abych mu zpívala nějaké písničky a nesnášel pohybové říkanky, u kterých jsme se ho chtěli dotýkat...např. "Kovej kovej, kováříčku, Běžela myška okolo bříška..."

A tentokrát přišel sám...sám se chtěl tulit a sám si řekl o zpívání.....
Asi ví, že mamince občas není do zpěvu, a tak ji chce svými láskyplnými projevy rozveselit....

A tak jsme četli písmenka, zpívali jsme, tulili jsme se a užívali jsme si nádherného sobotního láskyplného podvečera.

Díky Bohu za to, že ho mám....
...že ho máme!!!
Nejen já, ale my všichni....

22 komentářů:

  1. Tečou mi tady slzy štěstí... za tebe a za Jeníka. Jen více takových tulení a pěveckých koncertů! Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn. Krásně se na ty fotky dívá. Myslím, že tvoje přání se ti splnilo. http://jerrybloguje.blogspot.com/2010/04/muzou-me-nasrat-jak-chcou.html#comments

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko, jak píše pafcasim, mám slzy v očích, strašně moc ti přeji, aby jste si to užívali častěji. Mám z vás obrovskou radost!!! Krásný den...:)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je moc hezká oslava Svátku matek!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dobře si dovedu představit jak takové tuleníčko potřebuješ ...a tak přeji takových krásných sluníčkových dní co to dá :o)

    OdpovědětVymazat
  6. tak krásně se to čte..
    tak spokojeni ať jste často

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný byl už jen ten nadpis, když jsem čekal na načtení obrázků na svém mobilu. Nádhera, nádhera, nádhera!
    Jeník udělal radost Tobě a Tys ji pak přenesla na všechny své čtenáře.
    Dobré články se tu množí. To je moc prima a dává to naději do budoucna.
    Tak si Amelko zpívej!

    OdpovědětVymazat
  8. Ami vidíš, já ti říkala, že to bude lepší a lepší a že tulení bude častější a častější....a všechno je tvoje zásluha..je to tím co všechno pro Jeníka děláš, jak se mu věnuješ..prostě jsi maminka na jedničku s velkou hvězdičkou ♥♥♥ Přeji vám oběma a i holčičkám krásný sluníčkový den ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůůů,já to říkala hned,že už určitě nebudeš na tuleníčko muset čekat tak dlouho jako posledně. To je nádhera.Sluníčko a hlavně tvoje láska probouzí dobrou náladu i v Jeníkovi.A to je moc dobře!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Ami,
    tak krásně jste si to užívali!!
    Mám velikánskou radost s Tebou. ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Zlatíčko Jeníček.:-) Přeju hodně takových chvilek.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je kouzelný! Pak, že se zázraky nedějí, viď? Moc ti to přeju(vlastně vám:-)) To jsou výsledky tvojí pilné trpělivé mravenčí práce!

    OdpovědětVymazat
  13. Úplně mě, Ami, při čtení Vašeho příspěvku mrazilo..ale krásně. Je úžasné, co všechno dokážete. Jeníček je šťastné dítě! Tulivý a slunný den ;-) přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  14. Tak dnes je to asi ten nejkrásnější příběh.Moc si to zasloužíš Marci.Jsi neuvěřitelná co pro malého děláš.Přeji hodně takových protulených dní.Hela

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezký zážitek. Je to skvělé ( a obdivuhodné) jak se Vám daří.Jeníček je úžasný a stejně jako předchozí komentáře přeji víc takových krásných tulivých dní.
    A za sebe tam mám na těch krásných fotografiích i jednu svoji radost. Děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Amelie,dočetla jsem se zpožděním několik zápisků spětně a musím se smát...smát radostí,že je Jeník tak šikovný,popřát vám oběma více mazlivých dnů,více radosti a smíchu.Jste báječní,oba!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Amelia, veľmi sa teším, odkedy som našla Tvoj blog, ste denne v mojich modlitbách
    Emily

    OdpovědětVymazat
  18. Bulím tady jako želva! Tulte se a zpívejte si! Nádhera!
    Marcelko, moc zdravím a děkuji za krásný komentář i mail, jsi zlatá!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné ...fňuk ... ani nevím co napsat :-( (Jdu smrkat ) Přeju další a další krásné chvilky ...

    OdpovědětVymazat
  20. Kráááááááááááááááása! V duchu si spievam s vami

    OdpovědětVymazat
  21. Všem MOC děkuji za podporu, Emily děkuji za modlitbu, jsem ráda, že vás mám. Ono to není tak ideální, jak to vypadá z posledních článků, naopak někdy je ten život tak strašně těžký, ale malé krůčky vpřed se nám daří.. I díky vám.

    OdpovědětVymazat
  22. To je tak dojemné:) vyplatí se čekat a věřit, viď?!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...